سرمایه گذاری هیوندا و کیاموتورز روی استارتاپ ریماک

روز سه شنبه، هیوندا و شرکت خواهر این برند، کیاموتورز، سرمایه گذاری ۹۰ میلیون دلاری خود بر روی استارتاپ ریماک، شرکت کروات تولید فناوری های خودروی الکتریکی، را اعلام کردند. در قبال این سرمایه گذاری، تولیدکنندگان کره ای امکان دسترسی به فناوری ریماک را بدست خواهند آورد. آن ها برنامه هایی برای ساخت اولین نسخه […]

روز سه شنبه، هیوندا و شرکت خواهر این برند، کیاموتورز، سرمایه گذاری ۹۰ میلیون دلاری خود بر روی استارتاپ ریماک، شرکت کروات تولید فناوری های خودروی الکتریکی، را اعلام کردند. در قبال این سرمایه گذاری، تولیدکنندگان کره ای امکان دسترسی به فناوری ریماک را بدست خواهند آورد. آن ها برنامه هایی برای ساخت اولین نسخه الکتریکی یکی از برندهای هیوندا و همچنین خودرویی با پیل سوخت هیدروژنی تا سال ۲۰۲۰ را دارند. جزئیات بیشتری در رابطه با این خودروها ذکر نشد و کاملا مشخص نیست که هیوندا و کیا چه برنامه هایی در این شرکت دارند. شهرت ریماک که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، بواسطه خودروهایی تحت عناوین Concept One و Concept Two می باشد. این طرح ها توجه بسیاری از حاضرین در صنعت خودرو را به خود جلب کرد.

تولیدکنندگان بریتانیایی خودرو، آستون مارتین و جاگوار برخی فناوری های ریماک را در پروژه های EV خود به کار بردند و تولیدکننده هندی، ماهیندرا و ماهیندرا هم در باتری محصولات خود از فناوری های این شرکت کروات بهره برد.سال گذشته، شرکت پورش که خودروهایی الکتریکی را تولید کرده است هم ده درصد از سهام شرکت ریماک را خریداری کرد. شرکت اروپایی Koenigsegg هم از فناوری باتری ریماک در محصولات خود استفاده می کند. هیوندا و کیا تنها شرکت هایی که تولید خودروی الکتریک را در برنامه کار خود قرار داده اند نمی باشند‌ و شرکت های زیادی سعی در تولید این محصول دارند. با بهره گیری از فناوری ریماک،دو شرکت کره ای می توانند محصولی مناسبتر را عرضه کنند. جهت مطالعه سایر اخبار می توانید به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال