اجرای بیش از 3500 بازی با xCloud

مایکروسافت جزئیات بیشتری در رابطه با خدمات پخش جدید xCloud خود را منتشر کرد. کارمندان سازنده نرم افزار اخیرا خدمات مذکور را  آزمایش کردند و این امکان به آن ها داده شد تا از آن برای بازی های ایکس باکس هم استفاده کنند. اخیرا مایکروسافت سرورهای لازم برای xCloud را ایجاد کرد، اما امروز پرده […]

مایکروسافت جزئیات بیشتری در رابطه با خدمات پخش جدید xCloud خود را منتشر کرد. کارمندان سازنده نرم افزار اخیرا خدمات مذکور را  آزمایش کردند و این امکان به آن ها داده شد تا از آن برای بازی های ایکس باکس هم استفاده کنند. اخیرا مایکروسافت سرورهای لازم برای xCloud را ایجاد کرد، اما امروز پرده از این راز برداشت که خدمات مذکور قادر به اجرای 3500 بازی بدون نیازمندی ِ توسعه دهندگان به ایجاد هرگونه تغییری در عنوان می باشد.

توسعه دهندگان بازی از قبیل Capcom و Paradox هم مشغول آزمایش بازی های خود روی xCloud هستند. خدمات xCloud مایکروسافت پا به پای خدمات PlayStation سونی و Stadia Cloud گوگل پیش میرود. مایکروسافت و سونی در زمینه خدمات پخش ابری بازی ها با یکدیگر همکاری می کنند، اما خدمات اجرایی جداگانه ای را نیز به مشتریان پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می کنند. جهت مشاهده سایر خبرها از صفحه اخبار تکنولوژی دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال