عرضه احتمالی اندروید 10 در سوم سپتامبر

چیزی به عرضه اندروید 10 از سوی گوگل نمانده است و بر اساس گزارش 9to5Google، دو شرکت موبایل کانادایی سوم سپتامبر را تاریخ رونمایی از آن اعلام کرده اند. شرکت های راجرز و تلوس تاریخ بروزرسانی هایشان را در پایگاه های خود منتشر کرده اند. راجرز تاریخ را از پست حذف کرده است اما هنوز […]

چیزی به عرضه اندروید 10 از سوی گوگل نمانده است و بر اساس گزارش 9to5Google، دو شرکت موبایل کانادایی سوم سپتامبر را تاریخ رونمایی از آن اعلام کرده اند. شرکت های راجرز و تلوس تاریخ بروزرسانی هایشان را در پایگاه های خود منتشر کرده اند. راجرز تاریخ را از پست حذف کرده است اما هنوز اطلاعاتی در سایت تلوس مبنی بر بکارگیری اندروید Q+ بروزرسانی امنیتی بر روی تمام گوشی های پیکسل در تاریخ 3 سپتامبر وجود دارد، اما تا زمان اعلان توسط گوگل، هیچ تضمینی بر صحت این اطلاعات وجود ندارد.

بتای نهایی برای اندروید 10 یک ماه قبل منتشر شد و گوگل در آن زمان اعلان کرد که تنها یک هفته تا عرضه عمومی باقی مانده است. اندروید 10 ابتدا بر روی گوشی های گوگل قابل دسترسی است، بنابراین پیکسل اولین گوشی با قابلیت اندروید 10 خواهد بود. اندروید 10 دارای جسچرهای جدید، حالت تاریک و قابلیت های جالب توجه دیگری می باشد. بتا روی گوشی های تولیدکنندگان دیگری از جمله ال جی، نوکیا، هواوی و وان پلاس هم وجود دارد و این علامت خوبیست که آن دستگاه ها و شاید دستگاه های دیگر این شرکت نیز با بروزرسانی از چنین قابلیتی برخوردار شوند. برای مطالعه خبرهای دیگر سری به صفحه اخبار اطلاعات و فناوری بزنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال