نحوه دانلود اندروید 10 روی گوشی

خبر رسمی:  اندروید 10 (که پیشتر با نام اندروید Q شناخته می شد) عرضه شده است و می توانید آن را دانلود کنید(اگر با نحوه دانلود آن آشنا باشید). برای این کار به گوشی سازگار با این اندروید نیاز دارید که در زمان کنونی تنها گوشی مناسب برای این کار، گوگل پیکسل است، اما پیش […]

خبر رسمی:  اندروید 10 (که پیشتر با نام اندروید Q شناخته می شد) عرضه شده است و می توانید آن را دانلود کنید(اگر با نحوه دانلود آن آشنا باشید). برای این کار به گوشی سازگار با این اندروید نیاز دارید که در زمان کنونی تنها گوشی مناسب برای این کار، گوگل پیکسل است، اما پیش بینی می کنیم که استفاده از آن روی دستگاه های دیگر نیز ممکن بشود. اگر گوشی با قابلیت نصب اندروید 10 دارید، روش این کار را برایتان توضیح می دهیم. از این آساده تر نمی شود، شما را با تمام قابلیت ها از جمله حالت تاریک و تشخیص چهره آشنا می کنید. پس زمان را از دست نمی دهیم و در ادامه شما را با روش دانلود اندروید 10 آشنا می کنیم.

نحوه دانلود اندروید 10 روی گوشی گوگل پیکسل

ابتدا بخش تنظیمات اپلیکیشن را در گوشیتان پیدا کنید. این کار بسیار ساده است زیرا معمولا این بخش در اولین صفحه اپلیکیشن هایتان در زمان خرید گوشی جدید وجود دارد. پس از ورود به این قسمت، از گزینه تنظیمات جستجو (Setting search) استفاده می کنیم یا گزینه System را پیدا می کنیم. گزینه ذکر شده را انتخاب می کنیم. حالا به قسمت ‘Advanced’ در انتهای این قسمت رفته و آن را باز می کنیم. آخرین گزینه در این قسمت،  ‘System update’ است که می بایست آن را انتخاب کنید. می بایست اطلاعاتی در رابطه با اندروید 10 و گزینه دانلود آن برای شما نمایش داده بشود. اگر اینطور نشد، یا اندروید 10 دارید و یا هنوز گوشیتان دارای قابلیت پشتیبانی از این نسخه اندروید نیست. در هر دو صورت شانس با شما یار نیست. کاربروزرسانی از اینجا شروع می شود. مطمئن شوید که به اینترنت دسترسی دارید ( خواه از طریق وای فای و خواه داده گوشی) و اگر گوشیتان شارژ نیست بهتر است آن را شارژ کنید. پس از صرف زمانی، اندروید 10 دانلود خواهد شد. حال برای عملکرد بهتر، می بایست گوشی خود را ری استارت کنید. زمانیکه گوشیتان دوباره روشن شد، شاهد پیام خوشامدگویی به جدیدترین سیستم عامل اندروید خواهید بود. تبریک! چرا این بروزرسانی را با ورود به بازی های اندروید 10 جشن نگیریم؟

نحوه دانلود اندروید 10 روی سایر گوشی های هوشمند

در حال حاضر این اندروید تنها روی گوشی پیکسل قابل استفاده است اما در آینده امکان استفاده از آن روی سایر گوشی ها(جز ایفون) وجود خواهد داشت. از انجا که بسیاری از گوشی های هوشمند اندروید، واسط کاربر خود را در پایگاه گوگل اجرا می کنند، یافتن مسیر حقیقی دانلود اندروید 10 بر روی آن ها می تواند گمراه کننده باشد، اما راه آسانتری هم وجود دارد. قسمت تنظیمات اکثر گوشی ها دارای گزینه search bar یا جستجو است، بنابراین نیازمند صرف زمان زیاد برای یافتن گزینه مورد نظر نخواهید بود. واژه  ‘system update’ را در منوی جستجو تایپ کنید تا گزینه بروزرسانی را بیابید. این کار ساده است، اگرچه قابلیت دسترسی به زمان و نحوه تولید گوشی بستگی دارد. جهت مشاهده سایر اخبار از صفحه اخبار فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال