نحوه راه اندازی دوباره ایرپادز و ایرپادز 2

وقتی که کار با ایرپاد را یاد بگیرید، راه اندازی دوباره آن کاری بسیار ساده خواهد بود. در حقیقت اپل توضیحی درباره نحوه انجام این کار به شما نمی دهد زیرا تصور می کند که خودتان از عهده این کار بر می آیید.در یک کلام، تنها کاری که می بایست انجام بدهید نگهداشتن و فشار […]

وقتی که کار با ایرپاد را یاد بگیرید، راه اندازی دوباره آن کاری بسیار ساده خواهد بود. در حقیقت اپل توضیحی درباره نحوه انجام این کار به شما نمی دهد زیرا تصور می کند که خودتان از عهده این کار بر می آیید.در یک کلام، تنها کاری که می بایست انجام بدهید نگهداشتن و فشار دادن دگمه جایگذاری شده در قسمت پشت محفظه شارژ ایرپاد می باشد (تا زمانیکه چراغ روشن و کهربایی رنگ بشود دگمه را فشار بدهید). اما اگر تلاش هایتان بیفایده بود و موفق به انجام این کار نشدید، در ادامه یک راهنمای کامل در رابطه با نحوه راه اندازی دوباره ایرپاد را در اختیارتان قرار می دهیم.

  1. گام اول: اطمینان از شارژ بودن ایرپاد

اگر دگمه پشتی را فشار دادید و چراغی روشن نشد، احتمالا به دلیل خالی شدن شارژ ایرپاد است و جهت اطمینان از سالم بودن، آن را به مدت پانزده دقیقه شارژ کنید.

گام دوم: باز کردن محفظه(شارژ)، فشار دادن و نگهداشتن دگمه کوچک در قسمت پشت محفظه

دگمه کوچک در قسمت پشت محفظه شارژ ایرپاد، عنصری کلیدی برای راه اندازی مجدد ایرپاد به حساب می آید. پانزده دقیقه آن را نگهدارید تا رنگ سفید چراغ ال ای دی روی محفظه به کهربانی تغییر کند. نباید برای مدت زمان طولانی دگمه را نگهدارید

دور نگهداشتن دگمه راه اندازی مجدد از گوشی ای که قبلا  اتصال آن با هدفون ها را قطع کرده اید ایده خوبیست. اگر خیلی نزدیک باشند، همان داده های قبلی مشاهده خواهد شد.

گام 3: اتصال با دستگاه جدید اپل از طریق نگهداشتن آن ها در نزدیکی یکدیگر یا اتصال از طریق بلوتوث

بعد از راه اندازی دوباره ایرپادها وقت همگام سازی آن ها با دستگاه iOS جدید است. اگر از دستگاه اپل استفاده می کنید، برای انجام این کار می بایست دو دستگاه را به هم نزدیک کنید تا امکان اتصال آن ها حاصل بشود.

اگر کاربر اندروید هستید از دستور العمل زیر پیروی کنید:

Settings > Connections > Bluetooth

و به این طریق شاهد اتصال دستگاه و ایرپاد خواهید بود.

گام چهارم (اختیاری): تغییر نام ایرپاد

اگر موفق به راه اندازی دوباره ایرپاد شدید اما هنوز نام های قبلی آن ها وجود دارد، می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات > بلوتوث و کلیک روی دگمه (‘i’)  در کنار ایرپاد، نام آن را تغییر بدهید. برای مشاهده خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال