همکاری پورش و بوئینگ در تلاش برای تحقیق رویای تولید ماشین پرنده

پورش و بوئینگ، شرکت های تولیدکننده خودرو در آلمان و هواپیما در ایالات متحده در قالب یک تیم ارزیابی و بررسی بر روی حقیقی کردن رویا یا کابوس ماشین پرنده را آغاز کرده کرده اند. بر اساس اعلان دو شرکت در هفته اخیر، آن ها برنامه ای برای  ساخت یک وسیله نقلیه با قابلیت بلندشدن […]

پورش و بوئینگ، شرکت های تولیدکننده خودرو در آلمان و هواپیما در ایالات متحده در قالب یک تیم ارزیابی و بررسی بر روی حقیقی کردن رویا یا کابوس ماشین پرنده را آغاز کرده کرده اند. بر اساس اعلان دو شرکت در هفته اخیر، آن ها برنامه ای برای  ساخت یک وسیله نقلیه با قابلیت بلندشدن ِ عمودی و فرود (EVTOL) را دارند.

شرکت ها ماکت هایی از خودرو که مانند نسخه  Batmobile در فیلم Dark Knight Risesاست را خلق کرده اند (دقیقا همان چیزی که از طراحان پورش انتظار می رود). در این تیم، مهندسینی از شرکت های بوئینگ، پورش و شرکت تابع بوئینگ،  Aurora Flight Sciences حضور دارند که خودورهای پرنده بدون سرنشینی را می سازند. شرکت ها سعی در بررسی این امر دارند که آیا بازی برای این وسایط نقلیه وجود دارد. بوئینگ در این مسیر کمی پیش تر است. در ماه ژانویه، شرکت  Aurora Flight Sciences اولین پرواز آزمایشی خودروی پرنده را تکمیل نمود، اما این خودرو بیشتر شبیه به هواپیماهای قدیمی بود. ماشین های پرنده ی رقیب مانند کیتی هاوک، ساخته لری پیج، از موسسین گوگل، آزمایش های خود را در نیوزلند انجام داد. NFT رقیب دیگری است، استارتاپی که به تازگی از خودروی خود با نام Aska با قابلیت حرکت و پرواز بر روی جاده رونمایی کرد. NFT تصمیم به فروش محصول خود در سال 2025 دارد.

بر اساس اظهارات، استیو نوردلاند، معاون و مدیر کل  Boeing NeXt، «این همکاری تلاشی است به منظور رشد و توسعه یک اکوسیستم مطمئن و کارآمد حمل نقل و فرصتی را جهت بررسی توسعه و ابداع وسایط نقلیه شهری پیشرفته تر فراهم می آورد. پورش و بوئینگ، همراه با هم سعی در ارائه طرحی دقیقتر و ابداعی جهت تسریع حمل و نقل هوایی شهری در سرتاسر جهان دارند».

با اینکه ماشین های پرنده جتسون با مشکلات و نقص های زیادی از بعد ایمنی روبرو هستند،شرکت های رایزن نسبت به قابلیت های آن ها خوش بین هستند.  بر اساس پیش بینی دیولت، فروش این خودروها با روندی آرام در ایالات متحده آغاز خواهد شد، اما انتظار می رود که تا سال 2025،  فروش خودروهای EVTOL به 3.4 میلیارد دلار برسد. بر اساس پیش بینی های شرکت  Porsche Consulting که در حوزه تامین خدمات در صنایع هوایی فعال است، فروش EVTOL تا سال 2025 شاهد رشد چشمگیری خواهد بود. جهت مشاهده سایر اخبار از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال