ملاقات با پزشکان و متخصصین بصورت مجازی 

یک شرکت فناوری بهداشت که قصد برقراری ارتباط از راه دور میان پزشکها و بیماران را دار اعلان کرد که اولین پایگاه ارتباط از راه دور را بیمارستان عمومی تامپا راه اندازی کرده است. حالا کارمندان بیمارستان می توانند مشاوره هایی مجازی را با متخصصین و خدمات دارویی اتوماتیک داشته باشند.ارتباط از راه دور توانایی […]

یک شرکت فناوری بهداشت که قصد برقراری ارتباط از راه دور میان پزشکها و بیماران را دار اعلان کرد که اولین پایگاه ارتباط از راه دور را بیمارستان عمومی تامپا راه اندازی کرده است. حالا کارمندان بیمارستان می توانند مشاوره هایی مجازی را با متخصصین و خدمات دارویی اتوماتیک داشته باشند.ارتباط از راه دور توانایی غیرمتمرکزسازی مراقبت های بهداشتی را از طریق  برقراری ارتباط مجازی پزشکان دارد. در بهترین حالت می تواند برخی از نابرابری ها و تنش هایی که در اکوسیستم کنونی ِ مراقبت های بهداشتی وجود دارد را از میان بردارد. این ایده در سرتاسر جهان خریدار دارد. همانطور که پیشتر گفتم، در حال حاضر در فرانسه، افراد ازکابین های ارتباط از راه دور به منظور تسریع مراقبت های بهداشتی استفاده می برند. در طول دوره بحران ابولا، دانشگاه ویرجینیتا مبادرت به ارائه مراقبت های از راه دورِ بهداشتی در برخی نقاط آفریقا نمود.

پایگاه OnMed امکان مشاوره سریع تصویری و صوتی با پزشکان را ممکم می سازد و این امکان را پزشکان می دهد تا نسخه داروهای مجاز را بنویسند. بر اساس اظهارات جان کوریس، معاون و مدیر بیمارستان عمومی تامپا، «در بیمارستان عمومی تامپا، سفری به مطمئن و خلاقانه ترین سیستم بهداشت آکادمیک را شروع کرده ایم. سلامت و خوبی تیم  و بیماران برایمان از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از پایگاه OnMed می توانیم این اطمینان را شکل دهیم که کارمندان و بیماران در سریعترین زمان ممکن به خدمات دسترسی دارند». بیمارستان تامپا همواره در حوزه نواوری های پزشکی پیشگام بوده و حال شاهد گامی دیگر از سوی این بیمارستان در مسیر توسعه مراقبت های بهداشتی هستیم. جهت مشاهده خبرهای دیگر به صفحه اخبار فناوری و اطلاعات مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال