درآمد 1 میلیون دلاری فیس اپ تنها در 10 روز

مجله آمریکایی فوربز در گزارشی، درآمد اپلیکیشن فیس اپ را در طی یک بازه زمانی 10 روزه؛ 1 میلیون دلار تخمین زده است. این مجله با بیان آنکه تنها 746 هزار دلار از این درآمد توسط کاربران آیفون به دست آمده است؛ افزود که این بازه زمانی از 9 جولای تا 19 جولای بوده است. […]

مجله آمریکایی فوربز در گزارشی، درآمد اپلیکیشن فیس اپ را در طی یک بازه زمانی 10 روزه؛ 1 میلیون دلار تخمین زده است. این مجله با بیان آنکه تنها 746 هزار دلار از این درآمد توسط کاربران آیفون به دست آمده است؛ افزود که این بازه زمانی از 9 جولای تا 19 جولای بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، این بیش ترین میزان درآمدی است که اپلیکیشن فیس اپ طی چندین سال گذشته توانسته به دست آورد. به اشتراک گذاری عکس هایی از زمان پیری افراد، در اینستاگرام تبدیل به یک سرگرمی یا حتی چالش میان کاربران شده است. این به اشتراک گذاری تا جایی پیش رفته است که حتی بسیاری از مقامات و یا سلبریتی های مطرح نیز دست به این کار زده و عکس های 50 سال پیرتر خود را از این طریق به اشتراک گذاشته اند.

بیش ترین نگرانی در حال حاضر در خصوص میزان امنیت اطلاعات در این اپلیکیشن است. پیش از این اعلام شده بود که فیس اپ اطلاعات کاربران را گرفته و به سرورهایی در روسیه ارسال می کند. پس از این بود که کمپانی فیس اپ با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که تمامی عکس ها تنها تا 48 ساعت در سرورهای این کمپانی ذخیره می مانند و به هیچ عنوان اطلاعات کاربران به کشور روسیه منتقل نمی شود. مدیر این کمپانی ذخیره سازی را مربوط به عکس هایی که کاربران خود انتخاب می کنند دانست و افزود که هیچ گونه اطلاعات اضافی ای در این خصوص ذخیره نمی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال