10 ویژگی در اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی که در سری نوکیا لومیا وجود ندارد (قسمت سوم)

7.دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی یک ماشین سلفی گرفتن است! با دوربین 5 مگاپیکسلی آن می توانید سلفی های با کیفیت و عکس های گروهی فوق العاده بگیرید. در مقایسه با سری نوکیا که برترین پرچمدارنش تنها دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی را به شما عرضه می دارند. 8.بلینک فید […]

7.دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

5MP-front-facing-camera

اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی یک ماشین سلفی گرفتن است! با دوربین 5 مگاپیکسلی آن می توانید سلفی های با کیفیت و عکس های گروهی فوق العاده بگیرید. در مقایسه با سری نوکیا که برترین پرچمدارنش تنها دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی را به شما عرضه می دارند.

8.بلینک فید

BlinkFeed

اپلیکیشن اختصاصی اچ تی سی با نام بلینک فید برای اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی نیز در نظر گرفته شده است. برای کسانی که با این اپ آشنایی ندارند، این اپ به عنوان یک هاب بین شبکه های اجتماعی و وب سایت های خبری محبوب عمل می کند و در نتیجه شما را از دنیایتان مطلع می سازد.

9.کاور Dot View

HTC-Dot-View-case

کیس اچ تی سی دات ویو یکی از لوازم جانبی بسیار محبوب است که برای اچ تی سی وان ام 8 ساخته شده است. این کیس به کاربران کمک می کند تا از تماس های تلفنی شان مطلع شوند، وضعیت آب و هوا را ببینند و از ساعت و تاریخ بدون روشن کردن صفحه نمایش اچ تی سی وان ام 8 مطلع گردند. می توانید این کیس را به رایگان داشته باشید در صورتی که تلفن هوشمندتان را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

10. HTC Advantage

HTC-Advantage

شما می توانید با خرید یک اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی تحت پوشش سرویس HTC Advantage قرار بگیرید. این سرویس صفحه نمایش آسیب دیده ی تلفن هوشمندتان را بدون هیچ هزینه ای تعویض می کند و بیاری از امکانات باشگاه مشتریان اچ تی سی را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین می توانید از 15 گیگابایت فضای ذخیره ابری هم به طور رایگان استفاده کنید.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال