10 برنامه‌ی برتر محاسباتی (ماشین حساب) اندروید

برنامه‌های محاسباتی از جمله ماشین حساب را می‌توان بر روی هر گوشی پیدا کرد اما هیچ کدام از برنامه‌های از پیش نصب شده بر روی گوشی آن چنان قدرت‌مند نیستند که بتوانند نیاز ما را برطرف کنند. برای برطرف کردن این نیاز ما به برنامه‌های پیشرفته‌تری نیاز داریم. حالا این برنامه‌ها چه ماشین حساب‌های مهندسی باشند یا ماشین حساب‌های بسیار ساده هر کدام بسته به نیاز کاربر مورد نیاز می‌باشد. برای این که وقت خود را صرف گشتن برنامه‌های متعدد نکنید، ما 10 برنامه‌ی برتر ماشین حساب را برای شما آماده کرده‌ایم.

برنامه‌های محاسباتی از جمله ماشین حساب را می‌توان بر روی هر گوشی پیدا کرد اما هیچ کدام از برنامه‌های از پیش نصب شده بر روی گوشی آن چنان قدرت‌مند نیستند که بتوانند نیاز ما را برطرف کنند. برای برطرف کردن این نیاز ما به برنامه‌های پیشرفته‌تری نیاز داریم، حالا این برنامه‌ها چه ماشین حساب‌های مهندسی باشند یا ماشین حساب‌های بسیار ساده. برای این که وقت خود را صرف گشتن برنامه‌های متعدد نکنید، ما 10 برنامه‌ی برتر ماشین حساب را برای شما آماده کرده‌ایم.

1-Calculator Plus Free

Calculator Plus Freeیک ماشین حساب ساده که مورد نیاز هر کسی می‌باشد. اگر چه این سادگی باید کارآیی خوبی را هم از خود نشان دهد. Calculator Plus یکی از این برنامه‌هایی است که علاوه بر سادگی، نیازهای روزمره‌ی اکثر ما را رفع می‌کند. ویژگی‌هایی نظیر داشتن حافظه، کپی و کات کردن از جمله ویژگی‌های برتر این برنامه است.

2-Fraction Calculator Plus

Fraction Calculator Plusصد در صد از اسم برنامه‌ی دوم متوجه شباهت نامی آن با برنامه‌ی اول شدید! بله درست حدس زدید! سازنده‌ی هر دو برنامه یکی بوده. این برنامه تمرکز اصلی خود را بر روی عددهای کسری گذاشته که کمک بسیار زیادی به دانش آموزان و افرادی که بیشتر به دنبال حل کردن مسائل کسری هستند، می‌کند.

3-Graphing Calculator by Mathlab

Graphing Calculator by Mathlabهمانطور که از تصویر هم پیداست، این برنامه نسبت به دو برنامه‌ی قبلی بسیار پیشرفته‌تر است و بیشتر به درد مهندسان و کسانی که با ریاضیات و جبر سر و کار دارند می‌خورد. این برنامه دارای دو نسخه‌ی رایگان و نسخه‌ی پیشرفته است. در نسخه‌ی اول برای استفاده از برنامه شما باید به اینترنت متصل باشید اما در نسخه‌ی پیشرفته که تهیه‌ی اشتراک لازم دارد؛ نیازی به داشتن اینترنت نیست!

4-Cami Calculator

کاسیوحتما ماشین حساب‌های معروف کاسیو را به خاطر دارید! کاسیو در سه چیز خوب بود و هست:‌ ماشین حساب، ساعت و ساعت‌هایی که ماشین حساب هم بودند! در هر صورت این برنامه توسط کاسیو ساخته نشده اما شما را به یاد ماشین حساب‌های کاسیو می‌اندازد!

5-Office Calculator Free

Office Calculator Freeصحبت از ماشین حساب‌های گذشته و شرکت کاسیو شد که این برنامه به ذهن ما رسید. این ماشین حساب که روش ماشین حساب‌های دستی را در برگرفته است؛ با سادگی خود شما را یک حسابرس دقیق می‌کند.

6-Classic Calculator

Classic Calculatorاگر با ماشین حساب‌های سنتی و کلاسیک قبلی که معرفی شدند زیاد راضی نبودید، این برنامه حتما شما را راضی نگه می‌دارد. این برنامه با داشتن ظاهری بسیار زیبا و واقعی، شما را به یاد ماشین حساب‌های مهندسی و قدیمی می‌اندازد که کارآیی‌های فوق العاده‌ای از خود نشان ‌می‌دهد. پوسته‌های متفاوتی هم برای این برنامه در نظر گرفته شده تا با سلیقه‌ی شما یک جور در بیاید. این برنامه را به شما حتما پیشنهاد ‌می‌کنیم.

7-Handyman Calculator

Handyman Calculatorیک مقدار از ماشین حساب‌های قدیمی فاصله گرفته و به سراغ ماشین حساب‌ امروزی بیاییم! این برنامه یک برنامه‌ی تبدیل واحد‌های مختلف از جمله واحدهای متری، برقی و … می باشد. علاوه بر تبدیل واحد‌ها، این برنامه جنبه‌ی ماشین حسابی خود را به صورت بسیار ساده حفظ کرده است.

8-Calculator Kitty FREE

Calculator Kitty FREEاگر از ظاهر ماشین حساب‌های قبلی خسته شده و آن ها را جذاب نمی‌دانید یا این که بیشتر به دنبال یک ماشین حساب رنگارنگ هستید، این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه با داشتن چند تم مختلف شادابی را به ماشین حساب گوشی شما می‌آورد. فراموش نکنید گربه‌ای که در عکس مشاهده می‌کنید هر بار با استفاده از ماشین حساب صدا می‌دهد که طبیعتا صدا را می‌توانید خاموش کنید!

9-Love calculator

loveیک مقدار از دنیای واقعی ماشین حساب ها کنار برویم! این برنامه ماشین حساب نیست! همانطور که از اسم برنامه هم پیداست، شما با این برنامه می‌توانید میزان علاقه‌ی یک فرد به خودتان را با جواب دادن به یک سری از سوال‌های مشخص تعیین کنید. البته این برنامه بیشتر جنبه‌ی سرگرمی دارد و به نتایج آن اعتماد زیادی نکنید!

10-HP67 Calculator

HP67 Calculatorدر پایان معرفی برنامه‌ها، پدر بزرگ تمامی ماشین حساب‌های موجود را به شما معرفی می‌کنیم. ماشین حساب HP67 که توسط Hewlett Packard در دهه 70 میلادی ساخته شد، حالا به صورت یک برنامه برای گوشی‌های اندوریدی در آمده تا حس واقعی کلاسیک بودن را به شما منتقل کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال