گوشی تاشو ۱۰ اینچی تکنو؛ رقیب جدید سامسونگ

کمپانی تکنو از یک گوشی تاشو جدید با نمایشگر ۱۰ اینچی رونمایی کرد که از نوع تاشو-رول شدنی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید تکنو به نام Phantom Vision V یک نمایشگر رول شونده چ تاشدنی دارد و نشان دهنده تلاش شرکت تکنو برای در اختیار گرفتن فناوری روز است. […]

کمپانی تکنو از یک گوشی تاشو جدید با نمایشگر ۱۰ اینچی رونمایی کرد که از نوع تاشو-رول شدنی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید تکنو به نام Phantom Vision V یک نمایشگر رول شونده چ تاشدنی دارد و نشان دهنده تلاش شرکت تکنو برای در اختیار گرفتن فناوری روز است. این شرکت پیش از این یک گوشی با قابلیت دوربین پرتره جمع شونده، اکنون یک دستگاه مفهومی دیگر را عرضه کرده است که نمایشگر آن در حالت کشویی-تاشو است.

طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا، این گوشی مفهومی در حالت تاشو ابعادی مانند دیگر گوشی ها دارد، اما در حالت باز شده نمایشگر آن افزایش یافته و در اندازه یک تبلت ظاهر می شود.

با استفاده از این گوشی کاربران می توانند علاوه بر. یک گوشی هوشمند، در صورت نیاز ابعاد آن را افزایش داده و از یک نمایشگر بزرگتر استفاده کنند. نمایشگر بخش جلویی در حالت معمولی قرار دارد. در بخش دوربین نیز سیستم دوربین سه گانه وجود دارد . در بخش پشتی نیز یک نمایشگر کوچک قرار دارد که به نام قاب پشتی معکوس نام گذاری شده است. از این صفحه نمایش می توان برای مشاهده اعلان ها، یاداوری و با ساعت استفاده کرد. علاوه بر آن گوشی فانتوم ویژن ۷ به قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز مجهز است.

برای ساخت بدنه این گوشی از تیتانیوم استفاده شده است. همچنین در ساخت صفحه نمایش از ۱۱ لایه استفا ه شده که آن را انعطاف پذیر و بادوام کرده است. نمایشگر این گوشی مفهومی در حالت بازشده به ۱۰.۱ اینچ می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال