نتایج یک ارزیابی‎ نشان می‎دهد 10 درصد کاربران آیفون اپل به استفاده از گوشی‎های Galaxy S8+/S8 رو می‎آورند

براساس گفته‎ی شرکت بیمه‎ی گوشی‎ موبایل insurance2go در بریتانیا، 10 درصد کاربران آیفون به دنبال یک ارزیابی اعلام کردند که اپل را به قصد خرید گوشی Galaxy S8 و یا +Galaxy S8 سامسونگ ترک خواهند کرد. 36 درصد افراد نسبت به خرید مدل‎های جدید گوشی‎های سامسونگ اقدام نمی‎کنند، به این خاطر این‎که می‎ترسند مشکل باتری […]

براساس گفته‎ی شرکت بیمه‎ی گوشی‎ موبایل insurance2go در بریتانیا، 10 درصد کاربران آیفون به دنبال یک ارزیابی اعلام کردند که اپل را به قصد خرید گوشی Galaxy S8 و یا +Galaxy S8 سامسونگ ترک خواهند کرد. 36 درصد افراد نسبت به خرید مدل‎های جدید گوشی‎های سامسونگ اقدام نمی‎کنند، به این خاطر این‎که می‎ترسند مشکل باتری گوشی گلکسی نوت 7 در پرچم‎دارهای امسال این شرکت نیز تکرار شود. 38% در رابطه با قیمت بیش از حد گوشی‎های جدید سامسونگ نگران هستند.

این ارزیابی هم‎چنین نشان داد که 30% کاربران ال‎جی به استفاده از Galaxy S8+/S8 سامسونگ رو می‎آورند. دلیل 78% آن‎ها این است که مدل‎های جدید پرچم‎دار سامسونگ به نسبت LG G6 بسیار بهتر است. 27% کاربران اچ‎تی‎سی نیز سردم‎دارهای جدید سامسونگ را می‎خرند و 69% آن‎ها نمایشگر این گوشی‎ها را دلیل این اقدام بیان کرده‎اند. 58% درصد کاربران سامسونگ قصد آپگرید گوشی‎های خود را دارند، گرچه این ارقام به ما نشان نمی‎دهد که چه تعداد از آن‎ها مالکین گوشی‎های گلکسی اس 7 / اس 7 اج بوده که بی‎صبرانه منتظر آپگرید به مدل جدید هستند.

Gary Beeston رئیس بخش بازاریابی شرکت Insurance2Go اعلام می‎کند “آیفون چندین سال است در بازار گوشی‎های هوشمند با وجود رقابت شدید شرکت‎ سامسونگ و دیگر شرکت‎های اندرویدی، پادشاهی می‎کند. گرچه، بسیاری از مصرف‎کنندگان به علت مشخصات بهتر، بدون توجه به برند یک گوشی، قصد تعویض آیفون خود را دارند. در طول چند سال گذشته، ما متوجه‎ی تغییر نسبت بیمه‎ی گوشی‎های اپل – اندروید شده‎ایم و این تحقیق نشان می‎دهد که در واقع اپل بایستی طرفداران جدید خود را شگفت‎زده و وادار به ماندن بکند.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال