100 گیگ اینترنت رایگان مشترکان ثابت شرکت مخابرات فعال شد

مدیر عامل شرکت مخابرات اعلام کرد 100 گیگ اینترنت رایگان مشترکان ثابت کشور فعال شد. هدف از اختصاص 100 گیگ اینترنت رایگان در جهت کاهش تردد و تلاش برای در خانه ماندن مردم انجام شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مهندس سیدمجید صدری با اعلام اهدای این هدیه افزود: این اینترنت رایگان برای […]

مدیر عامل شرکت مخابرات اعلام کرد 100 گیگ اینترنت رایگان مشترکان ثابت کشور فعال شد. هدف از اختصاص 100 گیگ اینترنت رایگان در جهت کاهش تردد و تلاش برای در خانه ماندن مردم انجام شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مهندس سیدمجید صدری با اعلام اهدای این هدیه افزود: این اینترنت رایگان برای کلیه مشترکان ADSL، VDSL و FTTH فعال شده و تا پایان سال قابل استفاده است. این هدیه به کلیه مشترکان اعم از متقاضیان جدید قابل اهداست و به کلیه مراکز مخابرات در تمامی شهرها ابلاغ شده است. شرکت مخابرات تلاش کرده است تا اینترنت مناسب با سرعت خوب در اختیار کاربران و حتی مشترکان جدید قرار دهد. این هدیه در پنل کاربران قابل مشاهده است.

چندی پیش به دلیل افزایش کاربران اینترنت با افت و کندی سرعت اینترنت در کشور مواجه بودیم، که با اختصاص پهنای باند بیشتر اپراتورها این مشکل حل شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال