11 میلیون دلار مقدار پولی است که برای خرید این لامبورگینی Veneno نیاز خواهید داشت

ابرخودروهای شرکت لامبورگینی همیشه از گران‌قیمت‌ترین خودروهای بازار بوده‌اند و پولی که خریداران برای داشتن یکی از این خودروها باید پرداخت می‌کردند، همیشه زیاد بوده است. این خودرو که پیشتر در تعداد محدودی تولید شده بود، حالا توسط یکی از دارندگان آلمانی برای فروش گذاشته شده است. قیمتی که صاحب این خودرو برای آن در […]

ابرخودروهای شرکت لامبورگینی همیشه از گران‌قیمت‌ترین خودروهای بازار بوده‌اند و پولی که خریداران برای داشتن یکی از این خودروها باید پرداخت می‌کردند، همیشه زیاد بوده است.

این خودرو که پیشتر در تعداد محدودی تولید شده بود، حالا توسط یکی از دارندگان آلمانی برای فروش گذاشته شده است. قیمتی که صاحب این خودرو برای آن در نظر گرفته نیز رقم 11 میلیون دلار می‌باشد، رقمی که شاید هرگز کسی حاضر به پرداخت آن نباشد. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، این است که صاحب این خودرو هنگام به فروش گذاشتن این اتومبیل، تصاویری واقعا بد از خودرو را تهیه نموده و به عنوان پیش‌نمایش قرار داده، تصاویری که اگر حتی کسی بخواهد 11 میلیون دلار پول را برای خرید این خودرو پرداخت کند، با دیدن آنها از انجام این کار منصرف گردد! البته این خودرو تصادفی یا فرسوده نیز نیست و با گذشتن 3 سال از تولید آن، تنها 840 کیلومتر در جاده حرکت داشته است.

هم‌اکنون دو دستگاه دیگر خودروی لامبورگینی وِنِئنو در خیابان‌های آمریکا هستند که اعلام شده یکی از این خودروها قرار است با قیمتی بسیار بالا، به یک خریدار چینی فروخته شود.

در نهایت باید بگوییم که قیمت خودروی لامبورگینی Centenario که در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 به نمایش گذاشته شد نیز تنها 1.900.000 میلیون دلار می‌باشد. با این اوصاف، تصور می‌کنید کسی حاضر به پرداخت 11 میلیون دلار برای لامبورگینی ونئنو خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال