11 مورد از جالب ترین ترفند های کاربردی اسپاتیفای

سرویس Spotify بیش‌از 15 سال است که در حوزه پخش موسیقی، رادیو و پادکست فعالیت می‌کند و دراین مدت توانسته حجم عظیمی‌از کاربران را به استفاده‌از این برنامه ترغیب کند به‌طوری‌که شما با خرید اسپاتیفای می‌توانید از آرشیو 75 میلیون ترک موسیقی و ده‌ها ویژگی منحصربه‌فرد دیگر آن بهره‌مند شوید؛ اما برای استفاده ازاین برنامه […]

سرویس Spotify بیش‌از 15 سال است که در حوزه پخش موسیقی، رادیو و پادکست فعالیت می‌کند و دراین مدت توانسته حجم عظیمی‌از کاربران را به استفاده‌از این برنامه ترغیب کند به‌طوری‌که شما با خرید اسپاتیفای می‌توانید از آرشیو 75 میلیون ترک موسیقی و ده‌ها ویژگی منحصربه‌فرد دیگر آن بهره‌مند شوید؛ اما برای استفاده ازاین برنامه راه‌های بهتر و جذاب‌تری وجود دارد که دراین مطلب قصد داریم شما عزیزان را با جالب ترین ترفند های کاربردی اسپاتیفای آشنا کنیم تا فرآیند جستجو و پخش آهنگ‌های محبوب خود را مثل یک کاربر حرفه‌ای انجام دهید.

11 مورد از جذاب‌ترین ترفندهای اسپاتیفای

  1. پلی‌لیست کمکی

یکی‌از ترفندهای جالب اسپاتیفای استفاده‌از پلی‌لیست‌های کمکی است که برای انجام این‌کار کافیست به کتابخانه شخصی خود بروید و با انتخاب گزینه «+» یک پلی‌لیست ایجاد کنید و حالا بهتری اتفاق دراینجا رخ می‌دهد که اسپاتیفای براساس نام پلی‌لیست شما، آهنگ‌های مشابهی را پیشنهاد کرده و محبوب‌ترین آن‌ها را می‌توانید به پلی‌لیست خود اضافه کنید.

  1. سازماندهی پلی‌لیست‌ها

اگر جزو کسانی هستید که از گذشته تا الان به خرید اسپاتیفای پرداخته‌اید، پس قطعا پلی‌لیست‌های فراوانی را در کتابخانه شخصی خود دارید و ممکن است همین موضوع موجب آزار شما شود اما یکی‌از بهترین ترفندهای اسپاتیفای آن است که با ایجاد یک پوشه می‌توانید پلی‌لیست‌های هماهنگ را باهم سازماندهی و مرتب کنید که برای انجام این‌کار کافیست در نسخه دسکتاپ اسپاتیفای برروی گزینه «File» کلیک کرده و حالا پلی‌لیست‌های انتخابی خود را در جهت پوشه کشیده و رها کنید.

  1. حالت Data Saver

یکی‌دیگر از ترفندهای کاربردی اسپاتیفای برای کسانی است که در هر زمان و مکانی به پخش موسیقی پرداخته و درواقع از اینترنت موبایل خود استفاده می‌کنند که حالت Data Saver نیز دقیقا برای صرفه‌جویی در مصرف اینترنت است.

  1. خرید اسپاتیفای

    برای بزرگنمایی کلیک کنید

    ویژگی Crossfade

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید پس‌از تمام شدن یک آهنگ، بی‌وقفه آهنگ بعدی پخش شود پس ویژگی Crossfade مخصوص شما طراحی شده که برای تنظیم آن می‌توانید به تنظیمات پنل خود رفته و نوار Crossfade را برروی 12 ثانیه یا کمتر تنظیم کنید و گزینه « Gapless» را روشن کنید.

  1. فضای خصوصی با Private session

اسپاتیفای تنها یک سرویس پخش موسیقی نیست بلکه شما با خرید اسپاتیفای می‌توانید دوستان و اطرافیان خود را دنبال کرده و آن‌ها نیز نسبت به علاقه‌مندی‌های شما آگاه شوند اما وجود یک فضای خصوصی دراینجا باعث می‌شود که بتوانید برخی‌از آهنگ‌ها را به‌دور از چشم دوستانتان گوش دهید و کافیست به تنظیمات برنامه بروید و ویژگی Private session را روشن کنید.

  1. خرید اسپاتیفای

    برای بزرگنمایی کلیک کنید

    پخش موسیقی در Group Session

این ترفند دقیقا فضایی را مخالف ترفند قبلی برای شما فراهم می‌کند به‌طوری‌که دراین ویژگی شما می‌توانید تاحداکثر 5نفر از دوستانتان را دعوت کرده و همزمان و درکنار هم به آهنگ‌های محبوب خود گوش دهید. برای استفاده‌از این ویژگی کافیست به بخش «Device» بروید و گزینه « Start session» را انتخاب کنید و سپس دوستان خود را برای آغاز یک دورهمی لذت‌بخش و جذاب دعوت کنید.

  1. کنترل نامحدود موسیقی

یکی‌از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سرویس آن است که شما با خرید اسپاتیفای تقریبا می‌توانید در تمام پلتفرم‌ها از آن استفاده کنید و همین امر سبب می‌شود تا آهنگ‌های محبوب خود را از هر دستگاهی پخش و کنترل کنید. کافیست به دستیار صوتی سیری بگویید که آهنگی را در اسپاتیفای پخش کند یا درهنگام بازی با ایکس باکس یا پلی‌استیشن خود، همان‌جا به پخش موسیقی بپردازید.

  1. پخش فایل‌های محلی

شما با خرید اسپاتیفای تنها قادر به پخش آهنگ‌های موجود دراین برنامه نخواهید بود بلکه می‌توانید فایل آهنگ‌هایی که در دستگاه خود دارید را به‌آن اضافه کرده و پخش کنید. برای انجام این‌کار نیز کافیست به تنظیمات خود رفته و گزینه «Local Files» را روشن کنید.

  1. جستجوی هوشمند

جستجوی آهنگ‌ها بحثی است که بسیاری از کاربران با آن مشکل دارند و بااینکه اسپاتیفای آرشیو گسترده‌ای از آهنگ‌های قدیمی و جدید دارد اما در بسیاری‌از مواقع نمی‌توانند آهنگ موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کنند؛ درنتیجه تنها کاری که دراین زمینه باید انجام دهید استفاده از کدهای مخصوص در کنار نام خواننده یا نویسنده است مثلا شما با نوشتن عبارت «XYZ Year: 1990-1995» آهنگ موردنظر شما فقط در بازه زمانی خاص جستجو می‌شود. حالا برخی از کلمات کلیدی که می‌توانید در جستجوی پیشرفته از آن‌ها استفاده کنید عبارت‌اند از:

Year: سال خاصی را نمایش می دهد.

Genre: موسیقی را از یک ژانر خاص نمایش می دهد.

Label: موسیقی منتشر شده توسط لیبل را نمایش می دهد

Isrc: آهنگ ها را با شماره شناسه طبق کد استاندارد بین المللی ضبط نمایش می دهد.

Upc: آلبوم هایی را با شماره شناسه مطابق با کد محصول جهانی نمایش می دهد.

  1. مخفی کردن آهنگ‌ها

همان‌طور که گفتیم در برنامه اسپاتیفای شما می‌توانید دوستان و آشنایان خود را دنبال کنید و برعکس و این امر سبب می‌شود تا آن‌ها بتوانند به محتوای پلی‌لیست‌های شما دسترسی داشته باشند؛ اما ممکن است دوست نداشته باشید برخی‌از آهنگ‌های موجود دراین پلی‌لیست‌ها برای دنبال‌کنندگان شما نمایش داده شود که دراین صورت ازطریق گزینه «Hide this song» می‌توانید آن‌ها را مخفی کنید.

  1. جستجوی نسخه ریمیکس

این برنامه جذاب طوری طراحی شده‌است که همه کسانی که به خرید اسپاتیفای می‌پردازند می‌توانند از محتوای موجود درآن استفاده کنند اما دربرخی مواقع عاشقان موسیقی به‌دنبال نسخه تغییر یافته و به‌قولی ریمیکس یک آهنگ هستند که دراینجا ازطریق روشن کردن گزینه «X More Releases» می‌توانید نسخه‌های دیگر یک آهنگ را نیز بررسی کنید.

چگونه از ترفندهای اسپاتیفای استفاده کنم؟

قدم اول برای استفاده‌از ترفندها و اعمال تغییرات جذاب برروی این سرویس، خرید اسپاتیفای است چراکه این سرویس در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه شده اما کامل‌ترین امکاناتی که می‌توانید ازآن دریافت کنید تنها ازطریق خرید اشتراک اسپاتیفای سبب می‌شود این امر نیز برای کاربران ایرانی با محدودهایی همراه است که درنهایت کار را به فروشگاه‌های معتبری چون سیب کده واگذار می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی ازطریق این فروشگاه اشتراک خود را تهیه کنید. شما می‌توانید برای خرید اسپاتیفای بر روی https://sibkade.com/product/spotify/ کلیک کنید.

مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای از سیب کده چیست؟

  • فروشگاه سیب کده به‌صورت تخصصی در حوزه خرید اشتراک سرویس‌های محبوبی چون اسپاتیفای فعالیت دارد.
  • فعالیت این فروشگاه تنها به اشتراک اسپاتیفای محدود نشده و خدمات سرویس‌های دیگری چون نتفلیکس، اپل وان، یوتیوب پرمیوم، مستر کارت و غیره را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.
  • با خرید اشتراک اسپاتیفای از فروشگاه سیب کده، تیم پشتیبانی به‌صورت 24 ساعته و اختصاصی همراه شما خواهند بود.
  • فعال‌سازی تمام سفارشات در کمترین زمان ممکن و ازطریق فمیلی‌شیرینگ و بدون نیاز به پسوورد انجام می‌شود.
  • تمام اشتراک‌های سیب کده (com) برروی منطقه آمریکا فعال شده تا کاربران از کامل‌ترین آرشیو موسیقی بهره‌مند شوند.
  • فروشگاه سیب کده جزو معدود فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت است.