13 حقیقت باورنکردنی در مورد بیل گیتس (بنیان گذار مایکروسافت) قسمت اول

لقب پولدارترین مرد آمریکا از آن اوست. او یکی از کسانی بود که مایکروسافت را به آن چه که امروز است رسانده و با کمک همسرش کارهای خیرخواهانه زیادی انجام داده است اما شما مطمئنا زندگی کامل او را نمی دانید. او کارهای عجیبی کرده که در این قسمت از مقاله به آن می پردازیم: […]

لقب پولدارترین مرد آمریکا از آن اوست. او یکی از کسانی بود که مایکروسافت را به آن چه که امروز است رسانده و با کمک همسرش کارهای خیرخواهانه زیادی انجام داده است اما شما مطمئنا زندگی کامل او را نمی دانید. او کارهای عجیبی کرده که در این قسمت از مقاله به آن می پردازیم:

bill-gates-microsoft-illustration

 

 

 

13- هنگامی که در پیش دانشگاهی درس می خواند، او اولین برنامه نویسی خود را بر روی کامپیوتر های آن زمان انجام داد. او توانست بازی فکری دوز را برنامه نویسی کند به طوری که شما به عنوان پلیر با هوش مصنوعی کامپیوتر بازی کنید.

as-a-young-teenager-at-lakeside-prep-school-gates-wrote-his-first-computer-program-on-a-general-electric-computer--it-was-a-version-of-tic-tac-toe-where-you-could-play-against-the-computer

 

12- زمانی که مدرسه ی او متوجه استعداد وی در برنامه نویسی شد، او مسئول نوشتن برنامه ای دیگر برای زمان بندی کلاس های درس دانش آموزان شد. گفته می شود او طوری برنامه ها می نوشته که خودش در میان دختران مدرسه قرار بگیرد!

once-his-school-realized-gates-proclivities-for-coding-they-let-him-write-the-schools-computer-program-for-scheduling-students-in-classes-he-even-slyly-altered-the-code-so-he-was-placed-in-classes-with-a-disproportionate-number-of

 

11-مثل خیلی دیگر از افراد مشهور در زمینه ی تکنولوژی، او در دانشگاه موفق به ادامه تحصیل نشد و ترک تحصیل کرد. او دانشگاه هاروارد را در سال 1975 رها کرد تا تمام وقتش را به مایکروسافت اختصاص دهد.

 

like-many-other-successful-tech-entrepreneurs-gates-was-a-college-dropout-he-left-harvard-university-in-1975-to-fully-devote-himself-to-microsoft

 

10- بیلگیتس در سال 1977 یک بار به زندان رفته و دستگیر شده است! علت این امر رانندگی بدون گواهینامه و گذشتن از چراغ قرمز بود.

 

gates-was-once-arrested-in-new-mexico-in-1977-he-was-driving-without-a-license-and-ran-a-red-light

 

9- او تا سال 1997 با هواپیماهای عمومی مسافرت می کرد، اما حالا با هواپیمای شخصی خودش که نام آن را “ریخت و پاش بزرگ” نامیده مسافرت می کند.

 

he-used-to-fly-coach-until-1997-now-he-has-his-own-plane--he-calls-that-his-big-splurge

 

8- علاوه بر ول خرجی که برای هواپیما انجام داده، او مجموعه ای از نوشته های لئوناردو داوینچی را در سال 1994 در یک مزایده به قیمت 30 میلیون دلار خریداری کرد.

 

 

7- با وجود این که او فرد دوم پولدار در دنیا به حساب می آید، بارها گفته که به فرزندان خود هر کدام فقط 10 میلیون دلار ارث می رسد. او عقیده دارد فرزندانش نباید همه چیز را به صورت آماده دریافت کنند! (البته همان 10 میلیون دلار هم کافی است!)

 

 

6 مورد عجیب دیگر در مورد بیل گیتس را بزودی در قسمت دوم بخوانید!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال