کمپانی سوئیسی Tag Heuer، وارد رقابت ساعت‌های هوشمند می‌شود

کپمانی سوئیسی Tag Heuer به همراه شرکت‌های اینتل و گوگل تا پایان سال 2015 ساعت هوشمند مشترکی را به بازار عرضه می‌کند. این ساعت که قرار است با سیستم عامل اندروید Wear گوگل ساخته شود یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی باشد که با اپل رقابت می‌کند. بر اساس گزارش‌ها در سال گذشته حدود 720,000 هزار ساعت هوشمند به فروش رفته است. حالا با آمدن کپمانی مطرح Tag Heuer شاید این آمار با پیشرفتی محسوس روبرو شود.

شرکت سوئیسی Tag Heuer به همراه شرکت‌های اینتل و گوگل تا پایان سال 2015 ساعت هوشمند مشترکی را به بازار عرضه می‌کنند. این ساعت که قرار است با سیستم عامل اندروید Wear گوگل ساخته شود  یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی خواهدبود که می تواند با ساعت‌هوشمند اپل هم رقابت کند. بر اساس گزارش‌ها در سال گذشته حدود 720,000 هزار ساعت هوشمند به فروش رفته است. حال با وارد شدن شرکت مطرح Tag Heuer به بازار ساعت‌های هوشمند شاید این آمار با پیشرفتی محسوس روبرو شود.

بر اساس شایعات این ساعت شباهت زیادی به ساعت معروف Carrera از شرکت Tag خواهد داشت. مدیر اجرایی این کمپانی، ساعت هوشمند این شرکت را اینگونه توصیف کرده:

مردم طوری این ساعت را بر روی مچ‌های دستشان می‌بندد انگار که یک ساعت معمولی را خریده‌اند. ما نرم‌افزار و چپیست‌های این ساعت را نمی‌توانیم اینجا در سوئیس بسازیم. این قطعات همگی از سن فرانسیسکوی‌ آمریکا برای ما فرستاده خواهند شد. وظیفه‌ی شرکت ما زیبایی بخشیدن به ساعت است تا آن به یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های موجود تبدیل شود.

به گفته‌ی او افرادی که بر روی ساعت هوشمند کار می‌کنند به دو گروه تقسیم شده‌اند. گروه اول را طراحان ساعت و همچنین سازندگان آن تشکیل داده در حالیکه گروه دوم شامل مهندسان کامپیوتر و تکنولوژی خواهندبود. اطلاعات بیشتری از ساعت منتشر نشده و فعلا باید منتظر اعلام مقامات رسمی این شرکت و معرفی ویژگی‌های آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال