پولدارترین فرد چین چقدر برای مبارزه با ویروس کرونا هزینه کرده است؟

جک ما (Jack Ma) رییس پیشین هیئت مدیره شرکت های علی بابا که به عنوان پولدارترین فرد چین شناخته میشود تنها مبلغ ناچیزی در حدود 14.5 میلیون دلار برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرده است. میزان ثروت این فرد حدود 41.8 میلیارد دلار برآورد شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز و به […]

جک ما (Jack Ma) رییس پیشین هیئت مدیره شرکت های علی بابا که به عنوان پولدارترین فرد چین شناخته میشود تنها مبلغ ناچیزی در حدود 14.5 میلیون دلار برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرده است. میزان ثروت این فرد حدود 41.8 میلیارد دلار برآورد شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز و به نقل از Gizmodo، جک ما به علت ثروت زیادی که دارد اغلب با جف بزوس بنیانگذار آمازون مقایسه میشود. از جهاتی نیز آنها به هم شباهت دارند. هر دوی آنها رفتار بدی با زیردستان خود دارند و هر دو نیز صاحب خبرگذاری هستند. در اهدای کمک های خیریه نیز هردو بسیار خسیس هستند. کارمندان شرکت علی بابا موظفند روزانه 12 ساعت کار کنند. کارمندان آمازون نیز وضع بهتری ندارند. آنها حتی نمیتوانند  برای رفتن به دستشویی نیز محل کار خود را ترک کنند.

جف بزوس نیز پیش از این تنها 690 هزار دلار برای آتش سوزی های گسترده دراسترالیا هزینه کرده بود. مبلغ ثروت این فرد 117 میلیارد دلار تخمین زده شده ، با این وجود این شخص قبلا در مصاحبه ها گفته است که نمی داند ثروتش را چگونه خرج کند. جک ما پس از اختصاص این مبلغ در مصاحبه ای گفته است: “مبارزه با این بیماری مسیری طولانی دارد و این پول میتواند برای تحقیقات در این زمینه کمک کند.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال