تاکنون 191 وبسایت با لوگوی جعلی ای‌نماد شناسایی شدند

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی یک بیانیه از شناسایی 191 وبسایت با لوگوی جعلی اینماد خبر داد. این وبسایت ها بوسیله دستگاه های نظارتی و گزارش های مردمی شناسایی و هشدارهای لازم داده شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیک تعداد 191 وبسایت با لوگوی جعلی شناسایی شدند […]

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی یک بیانیه از شناسایی 191 وبسایت با لوگوی جعلی اینماد خبر داد. این وبسایت ها بوسیله دستگاه های نظارتی و گزارش های مردمی شناسایی و هشدارهای لازم داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیک تعداد 191 وبسایت با لوگوی جعلی شناسایی شدند که پس از هشدارهای لازم در مهلت مقرر، در نهایت 29 وبسایت فیلتر شدند. این وبسایت ها با وجود دریافت اخطار هیچ اقدامی برای اصلاح لوگو انجام نداده و در نهایت فیلتر شدند. در وبسایت های اعلام شده، جعل و مصادیق ان بصورت درج تصویر ای نماد بدون ثبت نام و طی مراحل لازم، تغییر ستاره ها، حذف خود سرانه کلمه منقضی شده، حذف عبارت در انتظار پروانه کسب و همچنین جعل پروفابل برای ای نماد و گذاشتن لینک جعلی بر روی لوگو بوده است.

این مرکز اعلام کرد با توجه به قانون 525 مجازات اسلامی دامنه کلیه جاعلان این نماد فیلتر و همچنین شکایت کیفری از این جاعلان تنظیم و به دادگاه ارائه خواهد شد. مرکز توسعه تجارت الکترونیک در بیانیه خود به جاعلان این نماد فرصت داد تا ظرف یک هفته نسبت به حذف آن اقدام کنند. پس از مهلت تعیین شده برابر مقررات با جاعلان برخورد خواهد شد. طبق ماده 525 قانون مجازات اسلامی، کسانی که مهر یا تمبر و یا علامت یکی از موسسات و یا شرکت های دولتی را جعل کند، موظف به جبران خسارت و محکوم به یک تا 10 سال حبس خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال