رونمایی مایکروسافت از گوشی ساده نوکیا 230؛ بدنه آلومینیومی

مایکروسافت دقایقی پیش از گوشی جدیدی به نام نوکیا 230 رونمایی کرده است. این گوشی ساده که در دو نسخه‌ی تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت وارد بازار خواهد شد، دارای بدنه‌ای تاحدودی آلومینیومی، قیمتی مناسب و فلش دوربین جلو است که می‌تواند آن را از دیگر گوشی‌های ساده‌ی موجود در بازار متمایز کند. نوکیا 230 […]

مایکروسافت دقایقی پیش از گوشی جدیدی به نام نوکیا 230 رونمایی کرده است. این گوشی ساده که در دو نسخه‌ی تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت وارد بازار خواهد شد، دارای بدنه‌ای تاحدودی آلومینیومی، قیمتی مناسب و فلش دوربین جلو است که می‌تواند آن را از دیگر گوشی‌های ساده‌ی موجود در بازار متمایز کند.

نوکیا 230 دارای نمایشگری 2.8 اینچی با رزولوشن 320*240 است. این گوشی تنها 16 مگابایت رم دارد که البته برای اجرای برنامه‌هایی نظیر مرورگر اپرا مینی، جستجوگر Bing و MSN مناسب است. این گوشی فاقد هرگونه فضای داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات است؛ به همین دلیل مایکروسافت امکان پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی را با مقدار حافظه‌ی 32 گیگابایتی فراهم کرده تا کاربر بتواند به موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود در این گوشی گوش دهد.

رونمایی مایکروسافت از گوشی ساده نوکیا 230؛ بدنه‌ای آلمونیومی

مایکروسافت برای دوربین اصلی گوشی سنسوری 2 مگاپیکسلی را تعبیه کرده است. این سنسور قادر است تصاویر را با رزولوشن 1,600*1200 برای کاربر ثبت کند و علاوه بر آن با کیفیت 240p و 15 فریم در ثانیه به ضبط تصاویر بپردازد. برای این سنسور همانند سنسور 2 مگاپیکسلی دوربین جلوی گوشی نیز فلش تعبیه شده است تا کاربرانی که به سلفی علاقه‌مند هستند بتوانند با کیفیت VGA در شرایط کم‌نور از این فلش استفاده کنند.

درگاه‌های بی‌سیم ارتباطی مربوط به این گوشی کمی محدود هستند و نوکیا 230 تنها از درگاه  900MHz/1800MHz GSM و بلوتوث نسخه‌ی 3 پشتیبانی می‌کند. امکان گوش دادن به رادیوی ‌اف‌ام از دیگر مشخصات این گوشی است. در نهایت برای شارژ کردن گوشی درگاه میکرو یو‌اس‌بی در نظر گرفته شده و برای گوش دادن به موسیقی نیز می‌توانید از جک 3.5 میلی‌متری کمک بگیرید.

رونمایی مایکروسافت از گوشی ساده نوکیا 230؛ بدنه‌ای آلمونیومی

این گوشی تنها 91.8 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز 124.6* 53.4 *10.9 میلی‌متر است. جنس اصلی این گوشی از پلاستیک بوده اما نوکیا برای اینکه حس خوبی به کاربر منتقل شود در پشت گوشی از پوششی آلومینیومی استفاده کرده است که برای یک گوشی 55 دلاری بسیار مناسب است. باتری 1200 میلی‌آمپری تعبیه شده در این گوشی، به گفته‌ی نوکیا، قادر است تا 22 روز بدون شارژ شدن و در حالت استندبای برای کاربر کار کند. این گوشی از ماه آینده وارد بازار جهانی خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال