نسل دوم گلکسی فولد با قابلیت تاشو سه قسمتی

گزارش ها نشان میدهد که سامسونگ در اندیشه تولید یک گوشی تاشو سه قسمتی است. گوشی قبلی این شرکت که گلکسی فولد نام داشت بسیار پایین تر از انتظارات کاربران ظاهر شد. بطوریکه سامسونگ فروش آن را متوقف کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، سامسونگ با شرکت طراحی تام براون […]

گزارش ها نشان میدهد که سامسونگ در اندیشه تولید یک گوشی تاشو سه قسمتی است. گوشی قبلی این شرکت که گلکسی فولد نام داشت بسیار پایین تر از انتظارات کاربران ظاهر شد. بطوریکه سامسونگ فروش آن را متوقف کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، سامسونگ با شرکت طراحی تام براون (Thom Browne)  آمریکا قراردادی را امضا کرده است تا بتواند گوشی تاشو جدیدی را بسازد که مانند گوشی های قدیمی دردار باشد. انچه که از طرح اولیه این گوشی پیداست این گوشی بعد از تاشدن به شکل مربع در می آید و بدین ترتیب دو لنز عقب آن در وسط صفحه تاشده قرار میگیرد. یک دوربین سلفی هم در جلوی آن قرار دارد که شبیه دوربین جلو نوت ۱۰ پلاس خواهد بود.

سامسونگ معتقد است هنوز کسانی هستند که به گوشی های تاشو علاقه دارند. به همین جهت این شرکت همکاری خود را با آن شرکت آمریکایی آغاز کرده است. نسل دوم گوشی فولد قرار است تا اوایل سال ۲۰۲۰ و در کنار گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۱ معرفی شود. منبع موثق دیگری نیز گفته است که این گوشی ها بسیار باریک تر از گوشی های تاشو فعلی خواهند بود و جنس ماده سازنده آن UTG است که برای ساخت صفحه نمایش به کار میرود.

مشخصات سخت افزاری گلکسی فولد 2

مشخصات سخت افزاری آن نیز احتمالا شامل پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از اینترنت ۵G است. همچنین سیستم عامل آن هم اندروید ۱۰ و رابط کاربری‌اش نیز نسخه ۲٫۱ One UI خواهد بود. سامسونگ در نظر دارد تا این گوشی را بدون تغییر کاربری اپلیکیشن ها عرضه کند. در پشت قاب آن سه لنز تعبیه شده که به ترتیب 12 مگاپیکسلی ، 12 مگاپیکسلی تله و 16 مگاپیکسل زاویه گسترده هستند. دوربین های سلفی نیز شامل یک دوربین 10 مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق که در گوشه صفحه نمایش جای گرفته اند و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی که در بالای نمایشگر خارجی مشاهده می‌شود

گلکسی فولد از ۲۷ سپتامبر (روز جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸) وارد بازار خواهد شد و ۹۸۰ دلار قیمت خورده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال