مایکروسافت تاکنون بیش از 20 میلیون دستگاه ایکس باکس وان فروخته است

فعلا رقابت اصلی کنسول‌های نسل هشتمی را مایکروسافت و سونی با دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به شدت در اختیار دارند و شاید نینتندو با کنسول جدید Nintendo NX نیز در آینده بتواند رقیبی جدی تلقی شود. مایکروسافت به طور رسمی آمار دقیقی را از میزان دستگاه‌های فروخته‌ شده‌ی خود منتشر نکرده […]

فعلا رقابت اصلی کنسول‌های نسل هشتمی را مایکروسافت و سونی با دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به شدت در اختیار دارند و شاید نینتندو با کنسول جدید Nintendo NX نیز در آینده بتواند رقیبی جدی تلقی شود. مایکروسافت به طور رسمی آمار دقیقی را از میزان دستگاه‌های فروخته‌ شده‌ی خود منتشر نکرده اما گزارش‌های منتشر شده حاکی از این هستند که این شرکت بیش از 20 میلیون دستگاه ایکس باکس وان را تاکنون فروخته است.

براساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت  VGChartz، مایکروسافت تا پایان ماه میلادی فوریه، حدود 20 میلیون کنسول ایکس باکس وان را فروخته است. باتوجه به اینکه این آمار رسمی نیست شاید سخت بتوان این خبر را باور کرد چرا که این آمار بسیار پایین‌تر از حد انتظار است و باتوجه به تعطیلات کریسمس و بازی‌های انحصاری منتشر شده می‌توان انتظار بیشتری را داشت.

اگر نگاهی به آمار فروش پلی‌استیشن 4 تا پایان سال میلادی گذشته بیندازیم به این نتیجه می‌رسیم که ایکس باکس وان از رقیب خود با فاصله‌ی بسیار زیادی عقب افتاده است. سونی تا پایان ماه آبان، 30 میلیون کنسول پلی استیشن‌ 4 را به فروش رسانده و این آمار طبعیتا تا امروز بسیار بیشتر شده است. بیشترین بازی‌هایی که بر روی این دو کنسول فروش داشته‌اند را می‌توان به عنوان‌های Call of Duty: Black Ops 3 و Advanced Warfare به همراه GTA V و Halo 5 نام برد. Fallout 4 نیز در رتبه‌ی پنجم قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال