۲۰ درصد از بدنه ماوس جدید مایکروسافت از ذرات پلاستیکی اقیانوس ها ساخته شده است

مایکروسافت اعلام کرد برای ساخت بدنه ماوس جدید از ذرات پلاستیک بازیافتی در اقیانوس‌های استفاده کرده است. به گفته این شرکت ۲۰ درصد از بدنه این ماوس از پلاستیک های بازیافتی است و همچنین برای جعبه آن نیز از چوب بازیافتی استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در هنگام […]

مایکروسافت اعلام کرد برای ساخت بدنه ماوس جدید از ذرات پلاستیک بازیافتی در اقیانوس‌های استفاده کرده است. به گفته این شرکت ۲۰ درصد از بدنه این ماوس از پلاستیک های بازیافتی است و همچنین برای جعبه آن نیز از چوب بازیافتی استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در هنگام معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود از یک ماوس جدید رونمایی کرد که ۲۰ درصد بدنه آن از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده است. مایکروسافت سال گذشته از برنامه‌های جدید خود برای رسیدن به نقطه صفر تولید زباله های پلاستیکی تا سال ۲۰۳۰ خبر داده بود. به طوری که تا سال ۲۰۲۵ به طور کلی استفاده از پلاستیک در بسته بندی محصولات به صفر می رسد.

در ماوس جدید مایکروسافت از پالت‌های رزین پلاستیک استفاده شده که از پاک سازی پلاستیک های جمع آوری شده در اقیانوس به دست می آید. این پالت ها پس از مخلوط شدن برای بدنه ماوس های جدید استفاده می شود. کار ساخت و ترکیب پالت های بازیافت شده را نیز شرکت سابیک برعهده دارد.

 مایکروسافت در بسته بندی ماوس ها نیز از مواد بازیافتی استفاده کرده است. به طوری که هیچ گونه پلاستیکی در آن استفاده نشده و تنها چوب و نیشکر بازیافتی در آن وجود دارد. به نظر می رسد این شرکت برای حفظ محیط زیست از آلودگی برنامه های خاصی را تدارک دیده است. ماوس بازیافتی مایکروسافت به صورت بی سیم از طریق بلوتوث متصل خواهد شد و با استفاده از باتری قلمی می تواند تا ۱۲ ماه کارکرد داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال