Apple MacBook 2015 معرفی شد: نازک، سبک و قدرتمند

امروز اپل در مراسمی که داشت، از یک نوت‌بوک جدید رونمایی کرد که نه در سری MacBook Air قرار دارد و نه MacBook Pro؛ شاید بتوان گفت تلفیقی از این دو سری است! و قرار است آن را با نام MacBook (بدون پسوند و پیشوند) بشناسیم. درواقع این نام به اولین سری نوت‌بوک های اپل برمیگردد […]

امروز اپل در مراسمی که داشت، از یک نوت‌بوک جدید رونمایی کرد که نه در سری MacBook Air قرار دارد و نه MacBook Pro؛ شاید بتوان گفت تلفیقی از این دو سری است! و قرار است آن را با نام MacBook (بدون پسوند و پیشوند) بشناسیم.

درواقع این نام به اولین سری نوت‌بوک های اپل برمیگردد که با معرفی مکبوک ایر و مکبوک پرو، برای مدتی از صحنه‌ی روزگار حذف شده بودند. البته اگر از روی ظاهر قضاوت کنیم، میتوان آن را یک سری جدید و مشابه (یا حتی بهتر) از سری MacBook Air دانست، چرا که اپل در طراحی آن به قدری ظرافت به خرج داده که حداکثر قطر لپتاپ به 1.35 سانتیمتر و وزن آن به 920 گرم رسیده که میتوان گفت در نوع خود کم‌نظیر است.

از طراحی که بگذریم، این لپتاپ دارای نمایشگر 12 اینچ با رزولوشن 2304 × 1440 پیکسل (با بهمراه داشتن صفت رتینا) عرضه خواهد شد. پردازنده‌ی به کار رفته، یکی از دو مدل Intel Core M-5Y70 یا Intel Core M-5Y71 بسته به مدل دستگاه خواهد بود که دارای 4 مگابایت حافظه کش و 2 هسته با کلاک 1.1 یا 1.2 گیگاهرتز می‌باشند.

حافظه رم در نظر گرفته شده نیز 8 گیگابایت DDR3 می‌باشد و برای فضای داخلی لپتاپ، یک هارد جامد (SSD) با پورت PCI-E و ظرفیت 256 یا 512 گیگابایت در نظر گرفته شده تا از مبحث سرعت در آن حرفی برای گفتن نماند.

درنهایت، این لپتاپ در چهار مدل مختلف و البته سه رنگ متفاوت با قیمت 1299 دلار تا 1599 دلار وارد بازار خواهند شد.

MacBook_PSL_AllColors

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال