سال 2015 داغ‌ترین سال تاریخ بوده است!

اگر شما هم نظر بسیاری از کارشناسان را در حوزه‌ی هواشناسی قبول داشته و تصور می‌کنید که دمای زمین واقعا در حال افزایش است، باید بدانید که این موضوع حقیقت داشته و طبق گفته‌ی سازمان‌های NASA و NOAA و برآوردهایی که آنها انجام داده‌اند، دمای زمین در سال 2015 با افزایش 0.13 درصدی نسبت به […]

اگر شما هم نظر بسیاری از کارشناسان را در حوزه‌ی هواشناسی قبول داشته و تصور می‌کنید که دمای زمین واقعا در حال افزایش است، باید بدانید که این موضوع حقیقت داشته و طبق گفته‌ی سازمان‌های NASA و NOAA و برآوردهایی که آنها انجام داده‌اند، دمای زمین در سال 2015 با افزایش 0.13 درصدی نسبت به سال 2014، بیشتر از هر زمان دیگری از سال 1880 تا کنون بوده است. در 35 سال گذشته نیز این گرمای هوا باعث شده بود تا سال 2015 بیشترین افزایش دما را داشته باشد. چنین افزایشی را نیز به هیچ‌وجه نمی‌توان به پدیده‌های طبیعی همچون El Niño ربط داد.

در مورد نشست بحران آب و هوا که در پاریس برگزار شد نیز کشورهای مختلف توافق کردند که اجازه ندهند دمای هوا بیش از 2 درجه‌ی سلسیوس به خاطر فعالیت‌های صنعتی افزایش پیدا ننماید. هر چند در تحقیقات سازمان‌های NASA و NOAA و مطالعاتی که انجام شده است، همان افزایش 1 درجه‌ای دمای هوا که پیشتر و در سال 2015 نیز وجود داشته، خود جای هیچ هوای پاکی را باقی نگذاشته است.

به هر شکل بشریت باید در مورد این اتفاقات و افزایش بی‌رویه دما، فکری کرده و از این موضوع جلوگیری کند، پیش از آنکه بخواهد دیر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال