ابرخودروی جدید شرکت Mazzanti با قدرت 1000 اسب بخاری معرفی شد

خودروسازان کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکای شمالی، در دنیا از شهرت بسیار بالایی در زمینه‌ی تولید خودروها برخوردار بوده و شاید کمتر نام سازندگان دیگر قاره‌ها به گوش بخورد. هر چند، برخی از کشورهای آسیای شرقی همچون کره جنوبی و ژاپن نیز به دستاوردها بسیار خوبی در زمینه‌ی تولید خودروهای هوشمند رسیده‌اند، اما آیا نام […]

خودروسازان کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکای شمالی، در دنیا از شهرت بسیار بالایی در زمینه‌ی تولید خودروها برخوردار بوده و شاید کمتر نام سازندگان دیگر قاره‌ها به گوش بخورد. هر چند، برخی از کشورهای آسیای شرقی همچون کره جنوبی و ژاپن نیز به دستاوردها بسیار خوبی در زمینه‌ی تولید خودروهای هوشمند رسیده‌اند، اما آیا نام خودروساز توانمندی از کشورهای آمریکای جنوبی را می‌شناسید؟

یکی از شرکت‌های بزرگ و توانمندی که البته خودروهای چندان زیادی را تولید نمی‌کند، Mazzanti نام داشته و در کشور کلمبیا قرار دارد. به تازگی این شرکت از ابرخودروی Evantra Millecavalli با قدرت 1000 اسب بخار رونمایی نموده که نسبت به نسخه‌ی اصلی از این خودرو که در سال 2013 برای اولین بار معرفی شده بود، قدرت بالاتری دارد.

دلیل استفاده سازندگان از کلمه‌ی ایتالیایی “Millecavalli” در نام این خودرو، رسیدن قدرت این اتومبیل به 1000 اسب بخار بوده و حالا این شرکت می‌تواند خود را یکی از توانمندترین خودروسازان دنیا معرفی کند.

2017 Mazzanti Evantra Millecavalli Hypercar Revealed with 1000hp2

همچنین، اینطور که شرکت Mazzanti اعلام کرده، این ابرخودروی Evantra را می‌توان قدرتمندترین خودروی غیر ایتالیایی و قانونی برای ورود به خیابان‌های این کشور به خاطر داشتن نیروی 1000 اسب بخاری، در نظر گرفت.

اما این نیرو چگونه تولید شده است؟ مهندسان توانمند شرکت Mazzanti با استفاده از دو موتور توربوشارژ 7.2 لیتری و V8، موفق شده‌اند تا به نیروی 1000 اسب بخار دست پیدا کرده و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت خودرو را تنها به 2.7 ثانیه برسانند. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 250 مایل بر ساعت خواهد بود.

شاید عجیب باشد اما سازندگان تنها 25 نمونه از خودروی Evantra Millecavalli را تولید خواهند کرد و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه‌های این شرکت برای تولید خودروهای بیشتر، اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال