پرچم‎دار سال 2017 نوکیا مجهز به لنزهای کارل زایس خواهد بود

در مراسم کنگره جهانی موبایل 2017 در اسپانیا از سه گوشی‎هوشمند جدید نوکیا رونمایی شد که برخلاف گوشی‎های سابق نوکیا از لنزهای کارل زایس استفاده نمی‎کردند. آیا دیگر شاهد استفاده از لنزهای محبوب و مشهور کارل زایس در گوشی‏های نوکیا نخواهیم بود؟ جواب احتمالا منفی است چون پرچم‎دار 2017 نوکیا انتظار می‎رود همانند با پرچم‎دارهای سابق […]

در مراسم کنگره جهانی موبایل 2017 در اسپانیا از سه گوشی‎هوشمند جدید نوکیا رونمایی شد که برخلاف گوشی‎های سابق نوکیا از لنزهای کارل زایس استفاده نمی‎کردند. آیا دیگر شاهد استفاده از لنزهای محبوب و مشهور کارل زایس در گوشی‏های نوکیا نخواهیم بود؟ جواب احتمالا منفی است چون پرچم‎دار 2017 نوکیا انتظار می‎رود همانند با پرچم‎دارهای سابق این شرکت مجهز به لنزهای این شرکت باشد.

نوکیا چند سال قبل بخش سخت‎افزار خود را به مایکروسافت فروخت و مدت طولانی است که از فعالیت در بخش سخت‎افزار به دور است. برگشت این برند به بازار با کمک HMD Global صورت گرفت، یک شرکت فنلادی دیگر که از برند شاخص نوکیا برای گوشی‎های خود استفاده می‎کند.

گزارش‎های جدید اشاره به این دارند که گوشی‎هوشمند پرچم‎دار جدیدی با برند نوکیا در راه است. شایعه شده که در قلب آن از چیپست اسنپ‎دراگون 835 استفاده می‎شود که انتخاب پرچم‎دارهای امسال است. هم‎چنین گفته می‎شود که پرچم‎دار سال 2017 نوکیا از یک دستیار مجازی هوش‎مصنوعی مخصوص خود مانند سیری و کورتانا استفاده خواهد کرد.

به تازگی شایعات مطرح شده اشاره به این می‎کنند که شاید شاهد بازگشت لنزهای کارل زایس به گوشی‎های نوکیا با پرچم‎دار در پیش روی این شرکت باشیم. پرچم‎دارهای نوکیا همواره قابلیت‎های عکاسی بی‎نظیری داشته‎اند و این استانداردی است که کاربران به آن عادت کرده‎اند. بایستی صبر کرد و دید آیا شرکت HMD Global این شایعه را به تحقق خواهد بخشید یا خیر.

بایستی اشاره داشت که این شرکت فنلاندی هیچ‎ خبری را مبنی بر ارائه‎ی پرچم‎دار جدید منتشر نکرده است و بنابراین هیچ‎چیزی فعلا دقیقا قطعی نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال