آیفون‌های 2017 در دو اندازه 5 و 5.8 اینچی عرضه می‌شوند

طی سه سال گذشته، اپل همواره از نمایشگر‌ 4.7 اینچی برای مدل ساده و نمایشگر 5.5 اینچی برای مدل پلاس استفاده کرده است؛ گویا قرار است در سال آینده میلادی نمایشگرهای آیفون اپل با تغییر اندازه رو‌به‌رو شوند. این خبر را گروه تحقیقاتی Barclay منتشر کرده است. براساس این گزارش، اپل در نسخه‌ی ساده آیفون 8 […]

طی سه سال گذشته، اپل همواره از نمایشگر‌ 4.7 اینچی برای مدل ساده و نمایشگر 5.5 اینچی برای مدل پلاس استفاده کرده است؛ گویا قرار است در سال آینده میلادی نمایشگرهای آیفون اپل با تغییر اندازه رو‌به‌رو شوند. این خبر را گروه تحقیقاتی Barclay منتشر کرده است.

براساس این گزارش، اپل در نسخه‌ی ساده آیفون 8 از نمایشگری 5 و در نسخه‌ی پلاس از نمایشگری 5.8 اینچی استفاده خواهد کرد. شاید در نگاه اول این کار از سوی اپل بعید به نظر برسد اما ساکنان کوپرتینو قرار است این دو گوشی را بدون حاشیه‌ تولید کنند تا بزرگی نمایشگر باعث بزرگ‌ به نظر رسیدن گوشی نشود و کاربر احساس راحتی را با استفاده از این دو داشته باشد.

این اولین بار است که شایعه‌ی جدیدی در مورد افزایش اندازه‌ی نمایشگرهای آیفون اپل به گوش می‌رسد. پیش از این شایعاتی در مورد نمایشگر بدون حاشیه‌ی آیفون‌های بعدی اپل منتشر شده بودند و حالا با انتشار این خبر، به نظر می‌رسد اپل به طور قطعی از نمایشگری بدون حاشیه در نسل بعدی آیفون استفاده می‌کند. از دیگر شایعات مربوط به دهمین آیفون اپل می‌توان به تجهیز یافتن این دو گوشی به شارژر بی‌سیم اشاره کرد.

به‌هرحال هنوز زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های بعدی اپل باقی مانده و باور کردن چنین شایعاتی فعلا کمی زود است. بهتر است کمی صبر کنیم تا اخبار با اعتبار بیشتری در این زمینه منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال