عرضه‌ی نسخه‌ی 2 ترابایتی از ایکس‌باکس وان S توسط مایکروسافت

مایکروسافت در رویداد E3 از کنسول میان‌نسلی خود موسوم به ایکس باکس وان S رونمایی کرد؛ کنسول جدید شرکت مایکروسافت نسخه‌ی سبک‌ و باریک‌تر ایکس باکس وان بوده و از لحاظ سخت‌افزاری عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد. پیش‌فروش این کنسول از چند هفته پیش شروع شده و حالا مایکروسافت عنوان کرده که […]

مایکروسافت در رویداد E3 از کنسول میان‌نسلی خود موسوم به ایکس باکس وان S رونمایی کرد؛ کنسول جدید شرکت مایکروسافت نسخه‌ی سبک‌ و باریک‌تر ایکس باکس وان بوده و از لحاظ سخت‌افزاری عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد. پیش‌فروش این کنسول از چند هفته پیش شروع شده و حالا مایکروسافت عنوان کرده که نسخه‌ی دو ترابایتی ایکس باکس وان S برای عرضه‌ آماده شده است.

کنسول میان‌رده‌ی ردموندی‌ها حدودا 40 درصد باریک‌تر از نسخه‌ی اصلی کنسول شده و پشتیبانی از پخش فایل‌های 4K و دیسک‌های بلوروی Ultra HD از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. مایکروسافت بعد از معرفی رسمی این کنسول در رویداد لس‌آنجلس، نسخه‌های 500 و 1 ترابایتی آن را که به ترتیب قیمتی 299 و 349 دلاری داشتند برای پیش‌فروش قرار داد و بیان کرد که این کنسول در روز اول شهریورماه برای عرضه‌ی رسمی آماده می‌شود. مایکروسافت باندل‌های مخصوصی را برای ایکس باکس وان S نیز در نظر گرفته که همزمان با عرضه‌ی رسمی،‌ از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.

نسخه‌ی 2 ترابایتی کنسول میان‌نسلی مایکروسافت 399 دلار قیمت خواهد داشت و مایکروسافت آن‌ را برای عرضه‌ی رسمی آماده می‌کند. به کاربران این شرکت، ایمیل‌هایی نیز مربوط به آغاز پیش‌فروش این نسخه فرستاده شده که انتظار می‌رود استقبال خوبی از این نسخه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال