30 میلیون اپلیکیشن در دوران قرنطینگی توسط کاربران نصب شده است

دوران قرنطینه و اجبار افراد به ماندن در خانه باعث شد که تعداد 30 میلیون اپلیکیشن در سه ماهه اول 202 توسط کاربران نصب و 23.4 میلیارد دلار نیز برای آنها هزینه شود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شیوع ویروس کرونا در جهان و افزایش تعداد افراد در قرنطینه با افزایش دوران فراغت همراه […]

دوران قرنطینه و اجبار افراد به ماندن در خانه باعث شد که تعداد 30 میلیون اپلیکیشن در سه ماهه اول 202 توسط کاربران نصب و 23.4 میلیارد دلار نیز برای آنها هزینه شود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شیوع ویروس کرونا در جهان و افزایش تعداد افراد در قرنطینه با افزایش دوران فراغت همراه شد. بدین ترتیب بسیاری از کاربران در این دوران اوقات خود را از طریق نصب اپلیکیشن های بازی و یا دیگر اپلیکیشن ها پر کرده اند. آمارهای مربوط به خرید و نصب اپلیکیشن ها در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سال های قبل رکوردی شگفت انگیز را نشان می دهد. بیشتر این اپلیکیشن ها مربوط به بازی، دورکاری، تناسب اندام، خرید و … بوده اند.

در آمارهایی که در مورد پرداخت هزینه و نصب این اپلیکیشن ها منتشر شده، رشد 20 درصدی خرید اپلیکیشن ها را نشان می دهد. برای خرید این اپلیکشین ها 23.4 میلیارد دلار هزینه شده که تنها 15 میلیرد دلار از آن به اپلیکیشن های سیستم عامل IOS تعلق دارد. این مبلغ نه تنها به هزینه خرید اپلیکیشن بلکه به پرداخت های درون بازی و پول های مجازی نیز مربوط می شود. در میان اپلیکیشن های مبتنی بر IOS حدود 65 درصد را بازی ها تشکیل می دهند. این رقم برای برنامه های اندرویدی 85 درصد است. در میان کشورها نیز بیشترین هزینه برای خرید اپلیکیشن های مبتنی بر IOS در آمریکا و چین انجام شده است. ژاپن، کره جنوبی و آمریکا بیشترین هزینه را برای اپلیکیشن های اندرویدی انجام داده اند.

تعداد اپلیکیشن های نصب شده در سه ماهه سال جاری به 31 میلیون رسیده است. این رقم در مقایسه با سه ماهه آخر 2019 حدود 15 درصد رشد را نشان می دهد. این در حالیست که همیشه سه ماهه پایانی سال به دلیل تعطیلات سال نو میلادی با افزایش نصب اپلیکیشن همراه بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال