30 هزار دلار جایزه مایکروسافت برای گزارش باگ در مرورگر کرومیوم اج

در اقدامی جدید توسط شرکت مایکروسافت ، شناسایی باگ جدید در مرورگر کرومیوم اج همراه با 30 هزار دلار جایزه خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، این بار نوبت به شرکت مایکروسافت رسیده است تا در یک برنامه جدید باگ باونتی خود برای مرورگر کرومیم‌محور و نسخه بتای آن به دنبال باگ […]

در اقدامی جدید توسط شرکت مایکروسافت ، شناسایی باگ جدید در مرورگر کرومیوم اج همراه با 30 هزار دلار جایزه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، این بار نوبت به شرکت مایکروسافت رسیده است تا در یک برنامه جدید باگ باونتی خود برای مرورگر کرومیم‌محور و نسخه بتای آن به دنبال باگ جدید باشد. او برای این کار یک جایزه 30 هزار دلاری تعیین کرده است. قبل تر این کار بارها توسط شرکت گوگل انجام شده بود. و گوگل بابت آن تا کنون 5 میلیون دلار پرداخت کرده است.

ردموندی‌ها مبلغ 30 هزار دلار را برای حیاتی‌ترین باگ‌ها تعیین کرده‌اند

یک نمونه از باگ های این چنینی میتوان از نقص در دسترسی به Windows Defender Application Guard نام برد. این افزونه قبلا در Edge HTML قرار گرفته بود. افزونه‌ی Windows Defender Application Guard به کاربران اجازه میدهد تا با ایجاد یک فهرست امن  اجازه‌ی بازدید از آن‌ها را در مرورگر اج بدهند. آدرس هایی که در فهرست امن قرار نداشته باشند، در سندباکس Hyper-V اج اجرا میشوند. بدین ترتیب سیستم عامل از هر خطری در امان خواهد بود.

کانال های Edge Beta و Edge Dev قرار است باگ باونتی کرومیوم گوگل را تکمیل کنند. جایزه پرداختی تنها در صورت شناسایی باگ های جدید خواهد بود. و برنامه‌ی باگ‌باونتی جدید در کنار برنامه‌ی کنونی مایکروسافت برای نسخه‌ی EdgeHTML مرورگر اج اجرا خواهد شد . و مبلغ ان برابر با 15 هزار دلار است.

نسخه جدید مرورگر مایکروسافت به نام Credge قرار است به زودی در دسترس همگان قرار بگیرد. اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که این نسخه تا سال 2020 در دسترس قرار نخواهد گرفت.

این نسخه از ابتدای ساخت تا کنون، مدام توسط کاربران ارزیابی شده است. و پژوهشگران جهت دریافت جایزه‌ی باگ باونتی جدید مایکروسافت، باید وجود باگ را در جدیدترین نسخه‌های ویندوز یا macOS مرورگر اج نشان دهند. و مایکروسافت با بررسی گزارش های رسیده وجود باگ را در بطن آن اعلام خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال