پیش نمایش سه بعدی سفر در گوگل مپس با کمک هوش مصنوعی

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان از اضافه شدن قابلیت جدید Immersive view به برنامه مسیریابی گوگل مپس خبر داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید در گوگل مپس می تواند از مسیر پیشنهادی خود پیش نمایش سه بعدی ارائه کند. بدین ترتیب رانندگان می توانند نسبت به مسیر سفر خود درک […]

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان از اضافه شدن قابلیت جدید Immersive view به برنامه مسیریابی گوگل مپس خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید در گوگل مپس می تواند از مسیر پیشنهادی خود پیش نمایش سه بعدی ارائه کند. بدین ترتیب رانندگان می توانند نسبت به مسیر سفر خود درک بهتری بدست آورند.

با کمک قابلیت جدید در این سرویس امکان مسیریابی راحت تر از گذشته وجود دارد. همچنین در آن جزئیات بیشتری مانند وضعیت جوی و یا ترافیک نمایش داده خواهد شد. هوش مصنوعی در این سرویس می تواند وضعیت آینده را پیش بینی کرده و آن را در اختیار کاربر قرار دهد.

به گفته گوگل در حال حاضر امکان استفاده از قابلیت جدید در مسیریابی وجود ندارد و در تابستان امسال تعدادی از شهرها این ویژگی را دریافت می کنند. تا آخر سال نیز در ۱۵ شهر مختلف ارائه میشود. این شهرها در ایالات متحده، آلمان، هلند، ایرلند، ژاپن، فرانسه و ایتالیا خواهد بود.

میریام دنیل، از مدیران بخش سرویس نقشه گوگل در مصاحبه اخیر اعلام کرد این قابلیت در ابتدا برای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه میشود. همچنین تنها المان های روی زمین در پیش‌نمایش سه بعدی قابل مشاهده است و مواردی مانند مترو با قطار زیرزمینی نمایش داده نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال