4 روز دیگر اولین تلفن هوشمند مستقل مایکروسافت معرفی خواهد شد

مایکروسافت تاریخ معرفی اولین تلفن هوشمند خود را بعد از کنار گذاشتن نام نوکیا از خانواده ی لومیا اعلام کرد. پوستر مراسم مایکروسافت که با هشتگ #MoreLumia منتشر شده تاریح یازده نوامبر را برای معرفی محصول جدید مایکروسافت اعلام می کند. این تیزر تبلیغاتی اطلاعات زیادی را در اختیار ما نمی گذارد. تنها می توان […]

مایکروسافت تاریخ معرفی اولین تلفن هوشمند خود را بعد از کنار گذاشتن نام نوکیا از خانواده ی لومیا اعلام کرد. پوستر مراسم مایکروسافت که با هشتگ #MoreLumia منتشر شده تاریح یازده نوامبر را برای معرفی محصول جدید مایکروسافت اعلام می کند.

این تیزر تبلیغاتی اطلاعات زیادی را در اختیار ما نمی گذارد. تنها می توان گوشه ی یک تلفن هوشمند را دید که دوربین سلفی آن مشخص است. تنها مشخصاتی که از این تلفن هوشمند تا کنون لو رفته است را می توان اطلاعاتی دانست که از موسسه ی چینی TENAA 4 روز پیش منتشر شد. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد صفحه نمایش 5 اینچی از نوع کیو اچ دی و پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان خواهد داشت. به احتمال زیاد اتصال LTE برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته نشده اما با توجه به تلفن های هوشمند قبلی مایکروسافت، نسخه ی یک سیم کارته با پستیبانی از اتصال 4G عرضه خواهد شد.

به طور کلی احتمال می رود این تلفن هوشمند رده پایین یا میان رده باشد و بازار تلفن های هوشمند ارزان قیمت را هدف بگیرد. کافیست 4 روز صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند بدست بیاوریم.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال