۴ ویژگی که در هنگام انتخاب قفل هوشمند باید در نظر بگیرید

هر چقدر که زمان می‌گذرد، بشر به این مسئله بیشتر پی می‌برد که امکانات را به‌طور پیشرفته‌تری گسترش دهد. بر همین اساس دست از تلاش برنداشته و همیشه درصدد طراحی و اضافه کردن قابلیت‌های مختلف و تولید وسایل متنوع است. قفل هوشمند نیز از این معقوله جدا نبوده و با گذشت زمان امکانات بسیار شگفت‌انگیزی […]

هر چقدر که زمان می‌گذرد، بشر به این مسئله بیشتر پی می‌برد که امکانات را به‌طور پیشرفته‌تری گسترش دهد. بر همین اساس دست از تلاش برنداشته و همیشه درصدد طراحی و اضافه کردن قابلیت‌های مختلف و تولید وسایل متنوع است. قفل هوشمند نیز از این معقوله جدا نبوده و با گذشت زمان امکانات بسیار شگفت‌انگیزی به آن اضافه شد.

با وجود تغییر و تحولات عظیمی که در تکنولوژی و علم به‌وجود آمد، بخش‌های مختلف صنعت و حتی سبک زندگی بشر به‌شدت تحت‌تاثیر قرار گرفت. به‌گونه‌ای که امروزه افراد به‌راحتی می‌توانند از وسایل مختلف با امکانات فوق‌العاده و پیشرفته استفاده کنند.

تمام این تغییر و تحولات و پیشرفت علم و فناوری را مدیون حضور یک‌سری متخصص هستیم. این افراد باهوش و حاذق کاملا هوشمندانه به طراحی وسیله و ایجاد تغییر در دستگاه‌های مختلف پرداخته‌اند.

دستگاه قفل هوشمند یکی از این ابزار‌ها بود که استفاده از آن در میان افراد بسیار گسترش یافت. این وسیله طی مدت کوتاهی توانست محبوبیت کسب کرده و پر‌طرف‌دار شود؛ به این دلیل که افراد شک نداشتند با استفاده از این ابزار امنیت کامل را برای جان و مال خود فراهم می‌کنند.

تکامل قفل‌های دیجیتال در دنیای صنعت

برای بزرگنمایی کلیک کنید

طراحی و تولید این دستگاه به دست گروهی از افراد که در این زمینه مهارت کافی داشته و علاقه زیادی به این صنعت نشان می‌دادند، صورت گرفت. بعدها به‌مرور زمان این وسیله پیشرفته‌تر شد. به گونه‌ای که در حال‌حاضر به یکی از قدرتمندترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌ها که اکثر افراد از آن بهره می‌برند، تبدیل ‌شده است.

تکامل قفل‌های دیجیتال در دنیای صنعت

هر چقدر که زمان می‌گذرد، بشر به این مسئله بیشتر پی می‌برد که امکانات را به‌طور پیشرفته‌تری گسترش دهد. بر همین اساس دست از تلاش برنداشته و همیشه درصدد طراحی و اضافه کردن قابلیت‌های مختلف و تولید وسایل متنوع است.

قفل هوشمند نیز از این معقوله جدا نبوده و با گذشت زمان امکانات بسیار شگفت‌انگیزی به آن اضافه شد. بهره‌گیری از دستگاه‌های امنیتی مختلف برای محافظت و نگهداری از اموال، تنها مختص این دوره نیست؛ بلکه انسان از بدو ورود به فکر این بود که از جان و مال خود محافظت کند.

برای همین وجود قفل‌های مختلف از گذشته تا کنون رایج بوده است‌. اما همه این‌ها تحت‌تأثیر زمان دستخوش تغییراتی شده و ویژگی‌های زیادی در آن‌ها به‌وجودآمده است. در قدیم افراد برای اینکه از صندوق یا حتی خانه خود محافظت کنند، از چفت‌‌های ساده استفاده می‌کردند؛ اما گاهی وقت‌ها به‌دلیل درگیر بودن ذهن، کلید را جا گذاشته یا آن را گم می‌کردند که همین امر باعث می‌شد برای باز کردن درب به‌زحمت زیادی بیفتند.

هنگامی‌که قفل‌‌های هوشمند به‌وجود آمدند، این نگرانی برطرف شد و افراد دیگر برای گم شدن کلید نگران نبودند؛ چون وجود کلیدهای مکانیکی در این وسیله‌ها معنایی نداشته و توسط یک‌سری شناسه‌های بیومتریک باز می‌شوند.

یکی دیگر از قابلیت‌های قفل دیجیتال که در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد، بهره‌گیری از اینترنت و بازگشایی به واسطه گوشی از راه دور است. شما می‌توانید بر روی این دستگاه اطلاعات اعضای خانواده یا پرسنل را نیز ذخیره کنید که به واسطه قرار دادن اثرانگشت یا مشاهده چهره آن‌ها، درب به‌راحتی باز شود.

خصوصیاتی که قفل‌ دیجیتال در اختیار افراد قرار می‌دهد!

محبوبیت و کارایی وسایل به وجود بعضی ویژگی آن‌ها برمی‌گردد و این خصوصیات می‌تواند یک امتیاز مثبت برای فروش بیشتر محصول باشد. دستگاه‌های هوشمند نیز ویژگی و مزایای بسیار زیادی داشته که همین مسئله سبب افزایش کارایی و شهرت آن‌ها می‌شود. تمام قابلیت‌هایی که این دستگاه دارد، به مرور زمان به آن اضافه شده است. در این قسمت به خصوصیات فوق‌العاده‌ای که این قفل در اختیار افراد قرار می‌دهد، اشاره می‌کنیم.

دارای امنیت بسیار بالا

امنیت بیشتر در قفل های هوشمند

برای بزرگنمایی کلیک کنید

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند محبوبیت انواع قفل را چندین برابر کند، داشتن امنیت بسیار زیاد است. بر اساس سیستم‌هایی که در قفل هوشمند تجهیز شده، افراد ناشناس و سارقان نمی‌تواند آن را باز کرده و به محل موردنظر ورود کنند. این ابزار، امنیت محیط داخلی را به‌طور کامل تضمین کرده و روش‌های قدیمی سارقان مانند استفاده از کارت و سنجاق بر روی آن‌ها کارساز نیست.

مجهز شده به سیستم اعلام حریق

به‌دلیل عوامل و اتفاقات گوناگون ممکن است که خانه یا محل کار دچار آتش‌سوزی شود. بنابراین اگر زودتر به این آتش‌سوزی رسیدگی نشود، می‌تواند عواقب بسیار زیان‌باری را به‌همراه داشته باشد و ضرر بسیار زیادی را به شخص وارد کنند؛ اما با طراحی فوق‌العاده قفل‌ هوشمند و خریداری آن دیگر نگران این مسئله نباشید. این دستگاه مجهز به سیستم اعلام حریق بوده و در زمان آتش‌سوزی با ارسال آلارم به گوشی، به‌خوبی شما را از آتش‌سوزی مطلع می‌کند. در‌نتیجه، شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به کمک امداد و نیروهای آتش‌نشانی، آتش را کنترل کرده و آن را خاموش کنید.

وجود سیستم‌های ضد شوک و ضد ضربه

یکی از قابلیت‌هایی که به‌خوبی از باز‌شدن قفل ممانعت می‌کند، سیستم ضد شوک آن است. این سیستم با قابلیت‌های فوق‌العاده خود از بازگشایی درب جلو‌گیری کرده و امنیتی مطمئن برای محیط داخلی موردنظر به ارمغان می‌آورد. مورد دیگر این است که این وسیله در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و افراد و سارقین نمی‌توانند به زور و به کمک اجسام سنگین آن را باز کرده و به محل مورد‌نظر نفوذ کنند. بنابراین، این امر باعث شده افراد با خیال راحت، محافظت و نگهبانی محل کار یا خانه خود را به قفل دیجیتال بسپارند.

قابلیت کنترل از راه دور

این وسیله به وای‌فای و اینترنت متصل شده و به واسطه برنامه‌های مختلف به گوشی وصل می‌شود. شما می‌توانید از راه دور محیط داخلی را تحت کنترل خود قرار داده و در زمان ضرورت در را باز یا بسته کنید.

این دستگاه کاربردی و منحصر‌به‌فرد را می‌توانید از مراکز و سایت‌های مورد اعتماد گوگل خریداری کرده و از کیفیت این محصول نهایت لذت را ببرید. کسانی‌که قصد دارند این وسیله کارآمد و شگفت‌انگیز را خریداری کنند، بهتر است به سایت یوکا مراجعه کرده و با همراهی پشتیبان‌های سایت بهترین قفل هوشمند را سفارش داده و خریداری کنند.

کلام آخر

قفل دیجیتال خصوصیات و امکانات مختلفی دارد و افراد می‌توانند با خیالی آسوده آن را تهیه کنند؛ چرا‌که یقین دارند با بهره‌گیری از این نوع محصول، امنیت خانه و محل کار آن‌ها به‌طور کامل تضمین‌ می‌شود. البته از همان ابتدا این دستگاه‌ها آنقدر پیشرفته و کارآمد نبوده‌اند و تمام امکانات با گذشت زمان به قفل‌ هوشمند تزریق شده است.

کسانی‌که می‌خواهند برای خانه یا محل کار خود این وسیله را خریداری کنند، بهترین پیشنهاد برای آن‌ها سایت یوکا است. این سایت با تجربه و با اعتبار چندین ساله‌ای که دارد، می‌تواند بهترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.