تعداد 400 میلیون نفر از سرویس‌های موبایلی هواوی استفاده می‌کنند

شرکت هواوی در مراسمی برای رونمایی از گوشی های نسل جدید سری P اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس های موبایلی این شرکت از 400 میلیون نفر فراتر رفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر بخش کسب و کار هواوی در مراسمی آمارهای موجود در مورد استفاده از نرم افزارهای موبایلی […]

شرکت هواوی در مراسمی برای رونمایی از گوشی های نسل جدید سری P اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس های موبایلی این شرکت از 400 میلیون نفر فراتر رفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر بخش کسب و کار هواوی در مراسمی آمارهای موجود در مورد استفاده از نرم افزارهای موبایلی این شرکت را به اطلاع کاربران رساند. ارائه آمارهای مربوط به تعداد کاربران به لحاظ قطع همکاری این شرکت با گوگل و عدم ارائه سرویس های موبایل گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هواوی سرویس های موبایلی Huawei Mobile Services را جایگزین سرویس های مختلف گوگل کرده است. این خدمات شامل AppGallery Store ،Huawei Video ،Huawei Music و Huawei Wallet بوده است.

آمارهای ارائه شده توسط ریچارد یو نشان می دهد کاربران هواوی در 170 کشور جهان که از این خدمات استفاده می کنند از مرز 400 میلیون نفر گذشته است. همچنین یو از توسعه دهندگان پلتفرم های هواوی نام برد و تعداد آنها را حدود 1.3 میلیون توسعه دهنده چینی و بین المللی دانست. بسیاری از توسعه دهندگان جهان نیز در حال حاضر خواهان همکاری با هواوی هستند. در مراسم مذکور هواوی مدعی همکاری با رسانه هایی چون ساندی‌تایمز و تاک‌اسپورت و News UK و استودیوهایی چون یونیورسال، سونی، پارامونت، بی‌بی‌سی و … شده بود. باید دید هواوی تا چه زمانی می تواند کاربران را بدون سرویس های نرم افزاری گوگل راضی نگه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال