5 اپلیکیشن پولی برای iOS که امروز میتوانید به رایگان دانلود کنید

هر روز این اتفاق نمی افتد که شما بتوانید یک اپلیکیشن 9.99 دلاری را به رایگان دانلود کنید! بله، شاید فقط امروز این فرصت را داشته باشید، پس اگر شما یک آیفون یا آیپد دارید، امروز را از دست ندهید. اپلیکیشن اول Documents to Go است که برای باز کردن، خواندن و ویرایش فایلهای مایکروسافت […]

هر روز این اتفاق نمی افتد که شما بتوانید یک اپلیکیشن 9.99 دلاری را به رایگان دانلود کنید! بله، شاید فقط امروز این فرصت را داشته باشید، پس اگر شما یک آیفون یا آیپد دارید، امروز را از دست ندهید.

اپلیکیشن اول Documents to Go است که برای باز کردن، خواندن و ویرایش فایلهای مایکروسافت آفیس میتوانید از آن استفاده کنید.

این نرم افزار از فایلهای Word, Powerpoint و Excel پشتیبانی کرده و شامل یک PDF Viewer نیز میشود.

قیمت این اپلیکیشن تقریبا 10 دلار است که امروز را میتوانید مهمان اپل باشید و آن را رایگان دانلود کنید.

Documents To Go

Documents-To-Go

اپلیکیشن بعدی یک پخش کننده ی همه کاره ی ویدئو است. این اپلیکیشن که OPlayer Pro نام دارد، با دارا بودن بسیاری از کدک ها، میتواند بسیاری از فرمت های ویدئو مانند avi, mkv, mov, wmv و … را برای شما پخش کند.

OPlayer Pro

OPlayer-Pro

اپلیکیشن AVPlayer Plus نیز کاربرد مشابه ای دارد
و قیمت هردوی این اپلیکیشن ها 2.99 دلار است که امروز رایگان در اختیار شما هستند.

AVPlayer Plus Pro

اپلیکیشن چهارم نیز Ventrilode نام داشته و قیمت اش 4.99 دلار است. برعکس اپلیکیشن های قبلی، این برنامه تنها روی تلفن های هوشمند اپل (آیفون ها) کار میکند و روی آیپد ها امکان استفاده از آن نیست. این اپلیکیشن امکان چت متنی و صوتی با بازیکنان مقابل خود در بازی ها را به شما میدهد.

آخرین نرم افزار نیز MoviePro است که با قیمت 4.99 دلاری اش امروز را رایگان است و میتوانید روی آیفون و آیپد هایتان نصب کنید.

این اپلیکیشن یکی از قدرتمند ترین برنامه های ضبط و پخش ویدئو و فیلم برای iOS است که به شما امکانات بسیار پیشرفته ای مانند حالت اسلوموشن (حرکت آهسته)، زوم بر روی ویدئو و تغییر فریم ریت از 30 تا 1 فریم بر ثانیه میدهد. در آیفون 5S همچنین هنگام ضبط ویدئو میتوانید عکس 8 مگاپیکسل نیز ثبت کنید. این اپلیکیشن بسیاری از ویژگی های دیگر نیز وجود دارد که قطعا جذب آنها خواهید شد.

MoviePro

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال