5 دلیلی که باید Apple Mail را فراموش کنید و به سراغ Outlook بروید!

همانطور که می دانید شرکت مایکروسافت، نرم افزار مدیریت ایمیل قدرتمند و محبوب خود را با نام Outlook، برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه کرده است تا بتواند در میان نرم افزار های انبوهی که در این زمینه وجود دارند، تقاوتی به وجود آورده و جای پای خود را در میان این سیستم […]

همانطور که می دانید شرکت مایکروسافت، نرم افزار مدیریت ایمیل قدرتمند و محبوب خود را با نام Outlook، برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه کرده است تا بتواند در میان نرم افزار های انبوهی که در این زمینه وجود دارند، تقاوتی به وجود آورده و جای پای خود را در میان این سیستم عامل ها نیز محکم نماید.

سیستم عامل اندروید نرم افزار های مدیریت ایمیل بسیار زیادی دارد و تعداد بسیاری از آنها، قابلیت های فوق العاده ای دارند که می تواند تمامی نیاز های کاربران را برطرف سازد. اما اپل در این زمینه همیشه ضعیف عمل کرده است و یک درجه عقب تر از رقبای خود بوده است. نرم افزار پیش فرض اپل که Mail نام دارد، قابلیت های خوبی دارد و می توان به وسیله ی آن، چندین حساب کاربری مختلف را مدیریت کرد اما نرم افزار بسته است و نمی توان در آن، تمامی سرویس های ایمیل را وارد نمود و برای رفع این موضوع، باید نرم افزار مخصوص و انحصاری هر شرکت را نصب نمود.

اما نرم افزار Outlook قابلیت های بسیار زیادی دارد که در کنار مدیریت ایمیل، بسیاری از ما روزانه با آنها سر و کار داریم. همچنین، نسخه ای که مایکروسافت برای سیستم عامل اپل منتشر کرده است، به گونه ای هوشمندانه طراحی شده و امکانات بسیار زیادی در خود دارد که در برخورد اول با این نرم افزار و محض اینکه آن را اجرا می کنید، با ویژگی های فوق العاده ای رو به رو می شوید که می توان تمام وقت از آنها استفاده کرد. به همین دلیل سعی کردیم این مقاله را آماده کنیم و شما را با ویژگی های این نرم افزار قدرتمند اشنا کنیم، پس ما با همراه باشید!

1. پشتیبانی از چندین حساب کاربری به صورت همزمان

در این نرم افزار، علاوه بر پشتیبانی کامل و پیش فرض از حساب کاربری شما در Outlook، قادر خواهید بود تا حساب های کاربری خود را از وب سایت هایی همچون Yahoo, Gamil, Microsoft Exchange و iCloud وارد نرم افزار کنید و امکان یکپارچه سازی نیز برای آن ها وجود دارد. شما می توانید تمامی این حساب ها را در یک نرم افزار داشته باشید و نرم افزار Mail شرکت اپل نیز این قابلیت را دارد اما ویژگی ها و امکانات Outlook را نه!

 5 reasons why you should ditch Apple Mail and go with Outlook for iPhone instead 1

 یکی از اماکانات جالب Outlook، این است که کاربر می تواند نمایش حساب ها را فیلتر کند و تنها یکی از انها را در صحفه مشاهده کند. قسمت های دیگری با نام Focus و Others نیز وجود دارند که به ترتیب می توان در آنها به نمایش 2 حساب کاربری مهم تر و حساب هایی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند را مشاهده کرد.

2. زمان بندی کردن

این قابلیت وجود دارد که نمایش ایمیل های خود را در نرم افزار Outlook، برای زمانی مشخص زمان بندی کنید تا مواردی را که ممکن است فراموش کنید، از دست ندهید. برای این کار کافی است انگشت خود را از سمت چپ به راست بکشید تا منوی مربوطه باز شود و در آن می توانید از میان گزینه هایی همچون “امروز”، “تا ساعاتی دیگر”، “فردا” و یا حتی زمان دلخواه، یکی را انتخاب کنید.

3. قابلیت اتصال به شبکه های ابری

شما از نرم افزار Outlook می توانید به عنوان یک ذخیره ساز ابری نیز استفاده کنید. این نرم افزار به صورت مستقیم با فضای OneDrive در ارتباط می باشد اما ویژگی فوق العاده ای که وجود دارد، این است که حتی میتوان Outlook را با سرویس های ابری ای همچون DropBox, Google Drive, iCloud یا Box یکپارچه کرد.

از ویژگی های دیگر این است که به هنگام قرار دادن فایل ضمیمه در ایمیل خود، می توانید به صورت دلخواه، از یکی از حساب های کاربری خود استفاده کنید و فایل مورد نظر را در هر کدام از فضاهای ذخیره سازی ابری ای که ذکر شد انتخاب کنید. همچنین می توانید هر کدام از فایل های ضمیمه را که برای شما ارسال شده است، به صورت مستقیم در فضای ابری خود ذخیره کنید. و نهایتا و طبیعتا، عکس هایی که در هر لحظه توسط آیفون خود ثبت می کنید نیز می توانند ضمیمه ی ایمیل های ارسالی شما شوند.

4. تقویم

در نرم افزار Outlook، بخشی وجود دارد که مربوط به تقویم می باشد و شما قادر خواهید بود از داخل این نرم افزار، تمامی مناسبت های روز را مشاهده کرده و یا از یادآوری هایی که قرار داده اید، با خبر شوید که یکی از امکاناتی است که باعث کامل تر شدن این نرم افزار شده است.

5 reasons why you should ditch Apple Mail and go with Outlook for iPhone instead 2

همچنین شما می توانید نوع نمایش اطلاعات و محتوای آنها را نیز فیلتر کنید و حتی برای ایمیل هایی که برای شما می آید، رنگ بندی مختص به آن را انتخاب نمایید.

5. لیست افراد

یک بخش کاملا کار راه بنداز نیز در این نرم افزار وجود دارد! قسمتی که در آن می توانید لیست تمامی افراد دفترچه ی تلفن خود، آخرین افرادی که به شما ایمیل داده اند و یا شما به آنها ایمیل داده اید را مشاهده نمایید. این ویژگی زمانی اهمیت پیدا می کنید که می خواهید به سرعت یک ایمیل و یا آدرس کسی که برای شما ایمیلی را ارسال کرده بود ببینید.

همچنین ویژگی های متداول نرم افزار همچون فیلتر کردن “صندوق پیام ها” و ویژگی هایی همچون “به عنوان خوانده نشده”، “مهم تر”، “دارای ضمیمه” و … در نرم افزار Outlook وجود دارد.

نتیجه گیری

تنها یک چیز کوچک باقی مانده است که امیدوارم در بروزرسانی های بعدی این نرم افزار، در Outlook قرار بگیرد و آن اضافه کردن اکانت های POP3 می باشد، وگرنه فکر نمی کنم چیز دیگری باقی مانده باشد و کار دیگری را بشود با یک نرم افزار مدیریت ایمیل انجام داد که در Outlook وجود ندارد!

هم اکنون می توانید از این لینک، نرم افزار Outlook را برای سیستم عامل iOS دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال