هواوی: اینترنت 5.5G با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه در راه است

در حالی که هنوز بسیاری از کشورها فناوری 5G را به کاربران خود ارائه نکرده اند، نسل بعدی این فناوری، یعنی فناوری 5.5G در راه است که با سرعت خود همه را شگفت زده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر 5G مشغول جذب کاربران در جهان است، به […]

در حالی که هنوز بسیاری از کشورها فناوری 5G را به کاربران خود ارائه نکرده اند، نسل بعدی این فناوری، یعنی فناوری 5.5G در راه است که با سرعت خود همه را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر 5G مشغول جذب کاربران در جهان است، به روز رسانی بعدی این فناوری نیز در حال توسعه است. بسیاری از شرکت های فعال در زمینه ارتباطات و شبکه تلاش دارند تا روی نسل بعدی این فناوری تمرکز کنند. طبق اخبار منتشر شده این فناوری در آینده سرعتی معادل ۱۰ گیگابیت بر ثانیه خواهد داشت که ده برابر سرعت 5G محسوب میشود.

در مراسم انجمن جهانی موبایل در تایلند، شرکت هواوی اعلام کرد در حال حاضر فناوری 5G دارای ۷۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان است که نقطه عطفی برای آن محسوب میشود. کن هو، رئیس هیئت مدیره این کمپانی در این مراسم برخی ویژگیهای شبکه 5.5G را برای شبکه ارتباطی موبایلی عنوان کرد.

طبق گزارش های گیزچاینا، رویداد انجمن جهانی پهنای باند به میزبانی هواوی و دو شرکت دیگر به نام های GSMA و GTI برگزار خواهد شد. در این مراسم رهبران صنعت شبکه های موبایلی گرد هم می آیند.

دیوید وانگ، مدیر بخش اجرایی در هواوی در این مراسم بخشی از فعالیت های این شرکت در زمینه بروزرسانی های 5.5G را ارائه کرد. به گفته وی این فناوری به عنوان جهشی در فناوری های ۲۰۲۰ محسوب میشود که در مقایسه با 5G ده برابر سریعتر است.

در این فناوری با شبکه ای متشکل از ۱۰۰ میلیارد اتصال و هوش داخلی مواجهیم که می تواند سرعتی معادل ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ارائه کند. هوش داخلی نیز نوعی هوش مصنوعی است می تواند از سخت افزار خاصی استفاده کند. این فناوری که اکنون مراحل توسعه خود را می گذراند، اکنون به نقطه عطف خود رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال