معرفی: با 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی در زمینه پخش موسیقی آشنا شوید

اگر شما هم جز کسانی باشید که هر روز با گوشی خود به موسیقی گوش می‌دهید حتما برنامه‌های مختلف پخش موسیقی را در گوشی دانلود کرده‌اید. در بسیاری از این مواقع ممکن است برنامه‌ی دانلود شده مورد پسند شما واقع نشود به همین علت ممکن است حسابی سرگردم شوید. در این بخش قصد دارید 5 […]

اگر شما هم جز کسانی باشید که هر روز با گوشی خود به موسیقی گوش می‌دهید حتما برنامه‌های مختلف پخش موسیقی را در گوشی دانلود کرده‌اید. در بسیاری از این مواقع ممکن است برنامه‌ی دانلود شده مورد پسند شما واقع نشود به همین علت ممکن است حسابی سرگردم شوید. در این بخش قصد دارید 5 اپلیکیشن برتر در زمینه‌ی پخش موسیقی را به شما معرفی کنیم که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. این برنامه‌ها به ترتیب حروف الفبا نوشته شده‌اند و برنامه‌ی اول به معنای بهتر بودن نیست.

1. AIMP

معرفی: با 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی در زمینه پخش موسیقی آشنا شوید

AIMP یکی از برنامه‌های پخش موسیقی است که نمرات بسیار بالایی را نیز از کاربران دریافت کرده و از فرمت‌های صوتی بسیاری نیز پشتیبانی می‌کند. حتی برخی از این فرمت‌‌ها را نظیر  .opus, .dff, و .tta ممکن است تاکنون به گوش‌تان نخورده باشد. شاید رابط کاربری برنامه آن‌طور که باید و شاید مورد پسند شما واقع نشود اما این رابط کاربری سادگی خاصی دارد که کار با آن را بسیار آسان می‌کند. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به دارابودن اکولایز 8 بانده، پلی لیست شخصی سازی شده و برنامه ریزی برای متوقف کردن موسیقی در زمانی خاص اشاره کرد. این برنامه به طور کامل رایگان است و هیچ‌گونه خرید درون برنامه‌ای در آن مشاهده نخواهید کرد.

2. BlackPlayer

معرفی: با 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی در زمینه پخش موسیقی آشنا شوید

برنامه‌ی پخش موسیقی BlackPlayer یکی از برنامه‌هایی است که دارای منوی بسیار زیبا و مینیمالیستی بوده که قابلیت شخصی سازی بسیار خوبی نیز در آن گنجانده شده است. از جمله فرمت‌هایی که این برنامه از آن پشتیبانی می‌کند می‌توان به فرمت‌های .mp3, .wav, .ogg و .flac اشاره کرد. این برنامه نیز دارای بخش اکولایزر و بهبود صدا است که این امکان را به شما می‌دهد تا تغییراتی در پخش موسیقی به وجود آورید. همانند برنامه‌ی قبلی، BlackPlayer کاملا رایگان است و نیاز به هیچ‌گونه خرید درون‌برنامه‌ای ندارد. البته نسخه‌ی BlackPlayer EX آن نیز با قیمت 0.99 دلار دارای تم‌های زیبا و ویژگی‌های بیشتری همچون شخصی سازی کامل و روشن نگه داشتن نمایشگر به طور کامل است.

3. Just Music Player

معرفی: با 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی در زمینه پخش موسیقی آشنا شوید

این برنامه نه تنها برنامه‌ای برای پخش موسیقی است، بلکه این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق اینترنت نیز به صورت استریم به موسیقی‌های مختلف همراه با متن شعر گوش دهید. البته تنوع موسیقی‌ها همچون برنامه‌هایی نظیر اسپاتیفای نیست اما برای تنوع می‌تواند شما را از شر موسیقی‌های قدیمی در گوشی‌تان رها سازد. این برنامه هم همانند دیگر برنامه‌ها رایگان است اما تبلیغات زیادی در آن دیده می‌شود که ممکن است شما را کمی آزار دهد. برای این که تبلیغات را در این برنامه مشاهده نکنید می‌توانید نسخه‌ی کامل آن را با قیمت 2.99 دلار خریداری کنید.

4. Music Folder Player

معرفی: با 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی در زمینه پخش موسیقی آشنا شوید

اگر ترجیح می‌دهید موسیقی‌های خود را از طریق فولدرهای مختلف در گوشی‌تان دنبال کنید و آن‌ها را از این طریق مرتب سازید برنامه‌ی Music Folder Player برای شما ساخته شده است. این برنامه بدون شک یکی از بهترین برنامه‌ها از لحاظ رابط کاربری است چراکه به راحتی می‌توانید موسیقی مورد نظر را در هر فولدری که قرار دارد انتخاب کنید. علاوه‌بر تمامی موارد، این برنامه تمامی ویژگی‌هایی که از یک برنامه‌ی پخش موسیقی انتظار می‌رود را نیز در خود گنجانده است. Music Folder Player کاملا رایگان است اما تبلیغات زیادی در آن دیده می‌شود که با خرید نسخه‌ی بدون تبلیغات آن که 1.99 دلار قیمت دارد می‌توانید تبلیغات این برنامه را نیز کنار بزنید.

5. Poweramp Music Player

معرفی: با 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی در زمینه پخش موسیقی آشنا شوید

اگر تاکنون اسم این برنامه را نشنیده بودید باید به شما بگوییم که برنامه‌ی Poweramp یکی از برنامه‌هایی است که در بهبود کیفیت صدای پخش شده تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. این برنامه با داشتن اکولایزر 10 بانده و شخصی سازی فوق‌العاده و همچنین پشتیبانی از اکثر فرمت‌های صوتی قطعا یکی از بهترین برنامه‌های پخش موسیقی است. با تم‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی که در این برنامه گنجانده شده به راحتی‌ می‌توانید رابط کاربری آن را دچار تغییرات کنید. این برنامه برای دو هفته‌ی ابتدایی کاملا رایگان است اما بعد از این مدت باید نسخه‌ی کامل آن را با قیمت 2.99 دلار خریداری کنید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال