50 درصد از کاربران فعلی اپل تمایل به خرید آیفون 7 دارند؛ 19 درصد مایلند به سامسونگ مهاجرت کنند

بر اساس ارزیابی که اخیرا توسط شرکت Insurance2GO صورت گرفته است، 50 درصد از کاربران فعلی آیفون به آیفون 7 اپل آپگرید خواهند کرد. این شرکت بیمه گزینه‎های ارزشی متفاوتی را در اختیار مصرف‎کنندگان در زمان بیمه کردن گوشی‎های هوشمند قرار داده است. 1014 نفر (ظاهرا اهل کشور بریتانیا) مورد سنجش قرار گرفته‎اند و جدا […]

بر اساس ارزیابی که اخیرا توسط شرکت Insurance2GO صورت گرفته است، 50 درصد از کاربران فعلی آیفون به آیفون 7 اپل آپگرید خواهند کرد. این شرکت بیمه گزینه‎های ارزشی متفاوتی را در اختیار مصرف‎کنندگان در زمان بیمه کردن گوشی‎های هوشمند قرار داده است. 1014 نفر (ظاهرا اهل کشور بریتانیا) مورد سنجش قرار گرفته‎اند و جدا از این‎که نیمی از آن‎ها اعلام کرده‎اند که قصد آپگرید به آیفون 7 را دارند، 19 درصد نیز اعلام کرده‎اند که آن‎ها به عنوان گوشی بعدی خود محصولی از برند سامسونگ را انتخاب خواهند کرد. 8 درصد از افراد نیز قصد دوری از محصولات اپل و رو آوردن به شرکتی جدا از سامسونگ را دارند.

به طور کلی، اکثریت افرادی که آیفون دارند قصد آپگرید کردن به مدل جدید آیفون 7، یا گوشی که توسط شرکت دیگری ساخته شده باشد را دارند. در نتیجه 23 درصد از افراد باقی‎مانده قصد دارند گوشی فعلی خود را حفظ کنند. به چه علت؟ در بین مهم‎ترین دلایل حفظ گوشی قبلی این است که فرد از عهده خریداری گوشی جدید بر نمی‎آید. دلیل دیگر عدم آپگرید کردن به مدل جدیدتر این است که آیفون فعلی به اندازه‎ی کافی برای کاربر خوب است.

Duncan Spencer مدیرعامل شرکت Insurance2GO اعلام کرده است “سطح رقابت در بازار در طول چند سال گذشته به مراتب بالا رفته است، ولی اصلا جای شگفتی ندارد که هم‎چنان افراد به شدت به گوشی‎های آیفون علاقه داشته باشند. ما بر این باور هستیم که آیفون هم‎چنان سطلنت خود را حفظ کرده است، چون قابلیت‎های مبتکرانه و طراحی زیبای آن باعث می‎شود که مردم دوباره و دوباره برای خرید محصولات آیفون برگردند.”

این ارزیابی در تاریخ 16 تیرماه، یعنی قبل از رونمایی از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ، صورت گرفته است. همان‎طور که ممکن است بدانید، 4 روز پیش سامسونگ تصمیم گرفت به دلیل معیوب بودن باتری دستگاه نوت 7 خود عرضه‎ی آن را متوقف کند، مشکلی که باعث شده است حداقل دو عدد از این فبلت در حین شارژ منفجر شوند. تعدادی از 19 درصد کاربرانی که قصد دارند در آپگرید بعدی خود یک گوشی سامسونگ را بخرند، ممکن است اگر مشکل باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ در آن زمان رخ داده بود، پاسخ دیگری می‎دادند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال