55.06 میلیون تبلت مبادله شده در سطح جهانی در سه ماهه دوم 2014

طبق گزارش منتشر شده در روز چهارشنبه، 55.06 میلیون تبلت در سطح جهانی در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار شده است. این آمار 4.5 درصد کمتر از تعداد تبلت های مبادله شده در سطح جهانی در سه ماهه اول است. با این حال شاهد افزایش 17.9 درصدی درمقایسه با سال گذشته هستیم. لازم به ذکر است […]

طبق گزارش منتشر شده در روز چهارشنبه، 55.06 میلیون تبلت در سطح جهانی در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار شده است. این آمار 4.5 درصد کمتر از تعداد تبلت های مبادله شده در سطح جهانی در سه ماهه اول است. با این حال شاهد افزایش 17.9 درصدی درمقایسه با سال گذشته هستیم. لازم به ذکر است از این تعداد تبلت، 14.1 میلیون واحد مربوط به تبلت های اپل بوده است.

تبلت های کوچک مجهز به Wi-Fi یک سه ماهه ی بد را پشت سر گذاشتند و عرضه کنندگان تعدادی از مشکلات عملکردی را عامل تأثیرگذار در کاهش فروش دانستند. در این گزارش همچنین اشاره شده که تبلت 8 اینچ سامسونگ فروشی کمتر از حد انتظار داشته و از طرف دیگر، شاهد افزایش تقاضا در تبلت های با اندازه صفحه نمایش 10 اینچ یا بالاتر هستیم.

در همین حال محموله های تبلت از تایوان به اپل، در سه ماهه اول به میزان 38 درصد کاهش یافته است. 70درصد محموله های تبلت تایوان به اپل فرستاده می شود و تعداد آن از ماه ژانویه تا مارس 16 میلیون تبلت می باشد. به طور کلی، یک کاهش نسبتا بزرگ 40 درصدی در محموله های تبلت تایوان در سه ماهه آغازین سال جاری نسبت به سه ماهه آخر سال 2013 وجود دارد. بر حسب دلار، ارزش محموله های تبلت فصل اول تایوان 4.7 میلیارد دلار محاسبه شده که از دوره سه ماه قبل 46.6 درصد کاهش یافته است.با کاهش محموله های واحدهای گران تر آیپد اپل، قیمت متوسط فروش برای تبلت هایی که از تایوان فرستاده می شود، با کاهش 10 درصدی به 207 دلار رسیده است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال