آمار کاربران اینترنت 5G در کره جنوبی به 5 میلیون نفر رسید

آمارها نشان می دهد که تعداد کاربران اینترنت نسل پنجم در کره جنوبی به 5.36 میلیون نفر رسیده است. این در حالیست که اینترنت 5G تنها 11 ماه است که در کره جنوبی راه اندازی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمتر از یکسال پیش زیرساخت مربوط  به اینترنت 5G در […]

آمارها نشان می دهد که تعداد کاربران اینترنت نسل پنجم در کره جنوبی به 5.36 میلیون نفر رسیده است. این در حالیست که اینترنت 5G تنها 11 ماه است که در کره جنوبی راه اندازی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمتر از یکسال پیش زیرساخت مربوط  به اینترنت 5G در کشور کره جنوبی راه اندازی شد و کاربران استفاده از اینترنت نسل جدید را آغاز کردند. کره جنوبی با افزایش امکانات لازم برای توسه اینترنت 5G توانسته کاربران را به استفاده از این نوع اینترنت تشویق کند. در تولید زیرساخت کره جنوبی سه اپراتور مهم این کشور اس‌کی تلکام، کی‌تی و ال‌جی یوپلاس مبلغ 7.1 میلیارد دلار هزینه کرده اند. تعداد کاربران ارتباطات 5G در این کشور تنها در ماه ژانویه 8 درصد رشد داشته و از مرز 5 میلیون نفر گذشته است.

در تاریخ آوریل 2019 که ارتباطات نسل 5 در کره جنوبی راه اندازی شد بسیاری از کاربران از کیفیت پائین این شبکه و همچنین نبود گوشی های هوشمند با پشتیبانی از فناوری 5G گله داشتند. افزایش تعداد کاربران ارتباط 5G مدیون تولید گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ است. پس از عرضه این سری از گوشی ها تعداد مشترکان به شدت افزایش یافت اما کیفیت پائین شبکه همچنان موجب نارضایتی بسیاری از کاربران است. دولت کره جنوبی از اختصاص 4 میلیارد دلار دیگر برای توسعه زیرساخت ارتباط 5G در مناطق بیشتری از این کشور خبر داده است. همچنین از اپراتورها خواسته است تا تعرفه های خود را کاهش دهند. در حال حاضر تعرفه یک ماهه اینترنت 5G در کره جنوبی حدود 45 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال