آیفون های 5G تا سال 2020 رونمایی می شوند

اپل پس از خرید کسب و کار مودم موبایل اینتل، اقدام به تولید آیفون هایی سازگار با فناوری 5G تا سال 2020 خواهد کرد. بنا بر آخرین گزارش مینگ-چی کو تحلیلگر باسابقه دنیای تکنولوژی، اپل قصد دارد که تا پایان سال 2020، سه مدل آیفون 5G به بازار عرضه کند. 5G همان نسل پنجم شبکه […]

اپل پس از خرید کسب و کار مودم موبایل اینتل، اقدام به تولید آیفون هایی سازگار با فناوری 5G تا سال 2020 خواهد کرد. بنا بر آخرین گزارش مینگ-چی کو تحلیلگر باسابقه دنیای تکنولوژی، اپل قصد دارد که تا پایان سال 2020، سه مدل آیفون 5G به بازار عرضه کند.

5G همان نسل پنجم شبکه موبایل می باشد که تا به امروز بسیاری از کمپانی های بزرگ از جمله سامسونگ و هواوی، آمادگی خود را برای ساخت گوشی های همگام با آن اعلام کرده بودند؛ این در حالی است که از اپل در میان این برندها خبری نبود. حال مینگ-چی کو در گزارشی به بررسی سه مدل جدید آیفون پرداخته است که در راستای این فناوری تولید خواهند شد. پیش از این گفته شده بود که امکان عرضه دو مدل آیفون 5.4 و 6.7 اینچی با امکان پشتیبانی از فناوری 5G و یک مدل ارزان تر با صفحه 6.1 اینچی سازگار با شبکه LTE رونمایی خواهد شد؛ که بنا بر گزارش چی کو، هر سه مدل 5G خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، این خبر در حالی منتشر شده است که برخی معتقدند اپل تا سال 2021 هم نمی تواند برای محصولات خودش مودم تولید کند. همچنین با پیش بینی این موضوع که گوشی های اندرویدی از شبکه 5G در فرکانس زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند اما با شبکه امواج میلیمتری سازگار نیستند. اپل قصد دارد تا گوشی های خود را به گونه ای طراحی کند که امکان پشتیبانی از انواع شبکه ها را داشته باشد. این تصمیم به آن دلیل است که افراد اقدام به پرداخت قیمت بالای آیفون به نسبت گوشی های ارزان قیمت اندرویدی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال