6 اپلیکیشن برتر و رایگان iOS که شما استفاده نمی کنید

احتمال این که برنامه ای مثل فیسبوک یا اینستگرام بر روی گوشی شما نباشد تقریبا نزدیک به صفر است. از طرفی برنامه هایی هم هستند که ما تا حدودی مطمئن هستیم که شما آن ها را یا تا به حال ندیده و استفاده نکرده اید یا این که اگر هم دیده باشید گذرا از آن […]

احتمال این که برنامه ای مثل فیسبوک یا اینستگرام بر روی گوشی شما نباشد تقریبا نزدیک به صفر است. از طرفی برنامه هایی هم هستند که ما تا حدودی مطمئن هستیم که شما آن ها را یا تا به حال ندیده و استفاده نکرده اید یا این که اگر هم دیده باشید گذرا از آن عبور کرده اید. اما باید بدانید که چند برنامه رایگان در iOS هستند که می توانند گوشی شما را از آن چه که هست بهتر و بهتر کنند.

sleepio

1- Sleepio

همه ی ما ممکن است در خوابیدن مشکل داشته باشیم و وقتی به راحتی نمی توانیم بخوابیم تفکر ما دچار مشکل می شود و استرس بر ما چیره شده و مشکلات عظیمی به وجود می آید. برنامه ی Sleepio یکی از برنامه هایی است که به شما در خوابیدن بهتر کمک می کند و اطلاعات مفیدی از ساعات خواب می دهد. این برنامه با کمک اطلاعات دیگر برنامه ها نظیر Fitbit اطلاعاتی غنی در مورد خوابیدن و فواید آن می دهد.

 

2- Google Translate

دانستن چندین زبان برای هر کس کار آسانی نیست و همین امر موجب به وجود آمدن خیلی از محدودیت ها شده است. مترجم همزمان گوگل کار را برای شما آسان تر کرده است. برای مثال اگر یک دوست خارج از کشور دارید و می خواهید با او صحبت کنید، ولی از ندانستن زبان مقصد رنج می برید، این برنامه به طور همزمان می تواند صحبت های دوست شما را ترجمه کند! یا شاید یک متنی را در روزنامه دیده اید ولی معنی آن را نمی دانید، کافی است دوربین گوشی را فعال کرده و به این برنامه دستور ترجمه ی متن را بدهید! جالب است بدانید این برنامه نیازی به اینترنت ندارد!

 

3- EasilyDo

چندین برنامه در یک برنامه! EasilyDo برنامه ای است که می توانید چندین برنامه را در یک برنامه جای دهید! برای مثال اگر می خواهید همزمان از وضعیت آب و هوا مطلع شوید و آخرین اخبار های روز را در یک صفحه مطالعه کنید پس به سراغ این برنامه بروید. آدرس ایمیل خود را به برنامه بدهید و این برنامه تک تک اتفاقات پیش روی را به شما یادآوردی می کند، از جشن تولد دوستتان گرفته تا مسافرت هایی که از قبل برنامه ریخته اید!

 

4- Breeze

اگر شما هم جز افراد ورزشکار هستید یا در کل مایلید از فعالیت روزانه ی خود آگاه شوید این برنامه به شما پیشنهاد می شود. Breeze فعالیت های روزانه، هفنگی و ماهانه شما را ضبط کرده و آن را در حافظه ی خود می سپارد و به شما انگیزه می دهد تا فعالیت های روزانه یا هفتگی خود را بهتر کرده و رکورد هفته ی گذشته ی خود را بزنید. این برنامه همچنین به شما برنامه ای برای سالم زندگی کردن و سالم ماندن می دهد.

 

5- VSCO Cam

همانطور که از اسم برنامه هم مشخص است، شما با این برنامه می توانید دوربین آیفون خود را از آن چه که هست بهتر کنید و با شخصی سازی عکس خود آن ها را زیبا تر جلوه دهید. این برنامه را می توان یکی از قدرت مند ترین برنامه ها در زمینه ی دوربین دانست.

 

wikitude_2020611391025794_673433

 

6-Wikitude

برنامه ای جالب و دیدنی که تمامی اطلاعات کوچک ترین شهر های دنیا را به شما می دهد. کافیست دوربین گوشی خود را فعال کنید و عکس یک منطقه را به این برنامه نشان دهید سپس تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها و … در این عکس به شما داده می شود! اگر هم از گشتن دور شهر خسته شده اید می توانید با بازی هایی که در این برنامه تهیه شده است اوقات خود را به خوشی سپری کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال