6 مسئله جالب که درباره ی اندروید نمی دانید (قسمت سوم)

لینک قسمت دوم در میان هر سه سیستم عامل موبایل تنها اندروید می تواند بر روی گستره ی عظیمی از دستگاه ها اجرا شود اگرچه اندروید بر روی بسیاری از تلفن های هوشمند و تبلت ها نصب شده است ، می تواند روی سایر محصولات همچون ساعت های هوشمند، تلویزیون ها، دوربین های دیجیتال، عینک ها […]

لینک قسمت دوم

در میان هر سه سیستم عامل موبایل تنها اندروید می تواند بر روی گستره ی عظیمی از دستگاه ها اجرا شود

4

اگرچه اندروید بر روی بسیاری از تلفن های هوشمند و تبلت ها نصب شده است ، می تواند روی سایر محصولات همچون ساعت های هوشمند، تلویزیون ها، دوربین های دیجیتال، عینک ها هوشمند، اسباب خانه و کنسول های بازی نصب شود.

هرکسی مایل باشد می تواند به صورت رایگان اندروید را توسعه دهد

5

بر خلاف آی او اس که باید سالانه حدود 100 دلار برای توسعه اش هزینه پرداخت کنید اما توسعه ی اپلیکیشن ها و بازی ها برای اندروید رایگان است همچنین باید بدانید توسعه ی ویندوزفون هم رایگان است. اگرچه اگر بخواهید محتوایی را که تولید کرده اید را در گوگل پلی منتشر کنید، یکبار باید حق اشتراک بپردازید که در هر صورت هزینه ی بالایی نیست.

داستان لوگوی ربات برای اندروید

6

لوگوی اندروید در سال 2007 ساخته شد. این لوگو توسط یک طراح روسی ایجاد شده، ارینا بلاک دیگر برای گوگلکار نمی کند. قرار بود این لوگو یک ربات ساده و رتبط با موضوع باشد. ارینا بلاک می گوید ایده ی این ربات را از شکلک هایی که بر در سرویس های بهداشتی عمومی نصب می شود گرفته است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال