فبلت 6.6 اینچی Honor V8 Max هوآوی 11 مردادماه معرفی می‌شود

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر وجود یک گوشی جدید و بزرگ 6.6 اینچی از سری آنر در رسانه‌های خبری منتشر شد. در حالی که انتظار می‌رفت این گوشی در کنار آنر 8 هواوی معرفی شده و بازارهای فروش عرضه گردد اما این طور نشد. در هر صورت هم اینک منابع چینی خبرهایی منتشر کرده‌اند […]

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر وجود یک گوشی جدید و بزرگ 6.6 اینچی از سری آنر در رسانه‌های خبری منتشر شد. در حالی که انتظار می‌رفت این گوشی در کنار آنر 8 هواوی معرفی شده و بازارهای فروش عرضه گردد اما این طور نشد. در هر صورت هم اینک منابع چینی خبرهایی منتشر کرده‌اند مبنی بر آن که هواوی قرار است در ماه آگوست سال میلادی جاری از گوشی جدیدی به نام آنر V8 Max رونمایی به عمل آورد. احتمالا تاریخ دقیق آن یکم ماه آگوست (مصادف با 11ام مرداد ماه) باشد.

honor-v8-max

در کنار اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه این گوشی جدید، امروز خبرهایی مربوط به اطلاعات قیمت نهایی گوشی آنر V8 Max هواوی نیز در رسانه‌های انتشار یافت. در کنار آن مشخصات فنی نسخه‌های مختلف این گوشی نیز منتشر شده است که شامل سه گیگابایت حافظه رم در کنار میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با قیمت 300 دلار) و یا میزان حافظه رم چهار گیگابایتی با میزان حافظه داخلی 64 گیگابایتی (با قیمت 345 دلار) می‌باشند. علاوه بر آن ممکن است در رویداد مربوط به معرفی این گوشی، این شرکت از فبلت جدید دیگری نیز رونمایی به عمل آورد. هرچه که باشد فعلا مشخصات فنی آن لو نرفته است.

v8-max-specs

به لطف اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت تنا چین، هم اینک بسیاری از مشخصات فنی این گوشی را می‌دانیم. اطلاعات مربوط به مشخصات فنی گوشی Honor V8 Max هواوی شامل برخوداری این فبلت از یک نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی با دقت 2K، تراشه کیرین 950 با حداکثر فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز می‌باشد. علاوه بر آن همان طور که در بخش پیشین به آن اشاره شد این گوشی قرار است در دو نسخه با میزان حافظه رم سه گیگابایت (میزان حافظه داخلی 32 گیگابایت) و همچنین میزان حافظه رم چهار گیگابایت (میزان حافظه داخلی 64 گیگابایت) به بازارهای فروش عرضه گردد. علاوه بر آن این گوشی از یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت نیز برخودار خواهد بود. در بخش پشتی این گوشی دوربین اصلی آن دارای حسگری 13 مگاپیکسلی بوده و این در حالی است که دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود. میزان ظرفیت باتری این گوشی برابر با 4400 میلی‌آمپر ساعت بوده و در نهایت این فبلت به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید به نام مارشملو استفاده خواهد کرد.

با در نظر گرفتن این مشخصات فنی، به نظر می‌رسد گوشی آنر وی 8 مکس هواوی در حال آماده سازی خود به منظور رقابت مستقیم با گوشی Mi Max شرکت شیائومی که هم اینک موفقیت‌های بسیار زیادی را در کشور چین به دست آورده است، باشد. از طرفی این گوشی دارای بدنه‌ای تماما فلزی بوده و از این نظر شباهت بسیار زیادی به گوشی V8 دارد. تنها تفاوت این فبلت با نسخه استاندارد V8 در وجود یک عدد دوربین اصلی به جای دوربین‌های دوگانه در گوشی V8 هواوی می‌باشد. این گوشی از نظرضخامت بسیار باریک بوده و تنها 7.18 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

در نهایت نظر شما در مورد گوشی آنر V8 Max هواوی چیست؟ به نظر شما برنده رقابت فبلت‌های آنر V8 Max هواوی و Mi Max شیائومی کدامیک خواهند بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال