این 6 اپلیکیشن، تجربه بهتری از اینستاگرام برای شما ایجاد خواهند کرد

تمامی کسانی که روزانه وقت خود را صرف شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام می‌کنند، با آن‌ها به طور کامل آشنا شده‌اند و احتمالا بسیاری از شما با تمامی فوت و فن‌های برنامه‌ی اینستاگرام آشنایی دارید؛ اما باید بدانید که برنامه‌ی اینستاگرام خود به تنهایی نمی‌تواند تمامی نیاز‌های شما را برطرف کند. به همین دلیل توسعه‌دهندگان مختلف […]

تمامی کسانی که روزانه وقت خود را صرف شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام می‌کنند، با آن‌ها به طور کامل آشنا شده‌اند و احتمالا بسیاری از شما با تمامی فوت و فن‌های برنامه‌ی اینستاگرام آشنایی دارید؛ اما باید بدانید که برنامه‌ی اینستاگرام خود به تنهایی نمی‌تواند تمامی نیاز‌های شما را برطرف کند. به همین دلیل توسعه‌دهندگان مختلف برنامه‌های جانبی را برای این برنامه منتشر کرده‌اند تا شما تجربه‌ی بهتری از اینستاگرام را داشته باشید. با 6 برنامه‌ای که ما برای شما در نظر گرفته‌ایم می‌توانید از اینستاگرام به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن استفاده کنید.

Instag and Instatag

این 6 اپلیکیشن، تجربه بهتری از اینستاگرام برای شما ایجاد خواهند کرد

دو برنامه‌ی Instag ( تصویر سمت چپ ) و Instatag ( تصویر سمت راست ) به ترتیب برای اندروید و iOS عرضه شده‌اند. با استفاده از این دو برنامه می‌توانید هشتگ‌های مناسب را برای پست خود پیدا کنید؛ با استفاده از هشتگ‌های مناسب برای تصاویر یا ویدئو‌های منتشر شده کاربران بیشتری می‌توانند پست شما را مشاهده کنند و ممکن است خیلی زود تصاویر شما مورد توجه آن‌ها قرار بگیرند. با پیداکردن هشتگ مناسب خود در این برنامه، به راحتی آن را کپی کرده و در برنامه‌ی اینستاگرام از آن هشتگ استفاده کنید.

Layout

این 6 اپلیکیشن، تجربه بهتری از اینستاگرام برای شما ایجاد خواهند کرد

این برنامه که به صورت رسمی توسط اینستاگرام منتشر شده به شما امکان ویرایش عکس‌ها را به صورت حرفه‌ای می‌دهد. با استفاده از Layout می‌توانید چندین تصویر را با یکدیگر ترکیب کرده و در حالت‌های مختلفی در کنار هم قرار دهید. خیلی راحت یکی از قالب‌های موجود در این برنامه را انتخاب کرده و با ثبت تصاویر خود در آن قالب، عکس‌ خود را منتشر کنید. امکان ویرایش قالب‌های قرار گرفته در این برنامه نیز وجود دارد؛ برای مثال می‌توانید بر روی یکی از تصاویر زوم کنید و یا اینکه یکی از تصاویر را نسبت به تصویر دیگر بزرگ‌تر کنید. اینستاگرام با انتشار این برنامه به کاربران خود این اطمینان را داده تا به راحتی بتوانند چند تصویر در کنار یکدیگر قرار بدهند.

Later

این 6 اپلیکیشن، تجربه بهتری از اینستاگرام برای شما ایجاد خواهند کرد

اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید پست‌های خود را به صورت زمان‌بندی شده منتشر کنید تنها برنامه‌ی Later را انتخاب کنید. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده‌‌ای بوده اما کار بسیار پیشرفته‌ای را برای شما انجام می‌دهد. امکان دیدن پست خود قبل از انتشار و برنامه‌ریزی آن از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه به شمار می‌رود. این برنامه هم بر روی رایانه‌های شخصی و هم بر روی گوشی‌های هوشمند کار می‌کند و از هر دو طریق می‌توانید عکس‌های خود را آپلود کنید. علاوه‌بر تمامی ویژگی‌های ذکر شده، امکان مدیریت چند حساب اینستاگرام نیز توسط این برنامه میسر شده‌ تا کاربرانی که دارای چند حساب در این شبکه‌ی اجتماعی هستند بتوانند راحت‌تر کار خود را پیش ببرند. امکان برقراری ارتباط با دوستان خود و پست مجدد از دیگر ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شود.

Grab for Instagram

این 6 اپلیکیشن، تجربه بهتری از اینستاگرام برای شما ایجاد خواهند کرد

برنامه‌ی Grab for Instagram به شما این امکان را می‌دهد تا در ویدئوی‌های اینستاگرام بتوانید به سراغ زمان مورد نظر بروید و در میان هشتگ‌ها جستجو‌های خود را انجام دهید. امکان مشاهده‌ی پست‌های کاربران در حالت‌های تمام صفحه و به صورت اسلایدشو نیز در این برنامه گنجانده شده است. علاوه‌براین می‌توانید پست‌های خود یا دیگر دوستان‌تان را بر روی دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌اپ و تلگرام نیز به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی‌های مهم این برنامه می‌توان به مدیریت حساب‌های مختلف، قراردادن یوزرهای اینستاگرام در لیست مورد علاقه بدون دنبال کردن آن‌ها و دانلود چندین عکس و فیلم به صورت همزمان نام برد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این برنامه پیدا کردن عکس‌ها و پست‌های مرتبط با مکان شما است. برنامه‌ی Grab for Instagram را می‌توان یکی از بهترین برنامه‌هایی دانست که توسعه‌دهندگان تاکنون منتشر کرده‌اند.

InstaMessage

این 6 اپلیکیشن، تجربه بهتری از اینستاگرام برای شما ایجاد خواهند کرد

همان‌طور که از نام برنامه نیز مشخص است، برنامه‌ی InstaMessage را می‌توان یکی از بهترین برنامه‌ها‌ی گفتگو برای اینستاگرام دانست. شما در این برنامه می‌توانید در صفحات مختلفی که حتی آن‌ها را دنبال نمی‌کنید کامنت‌های خود را پست کرده و یا با افرادی که در نزدیکی شما هستند به مکالمه‌ی شخصی بپردازید. علاوه‌بر امکان گفتگو‌ی شخصی، امکان مشاهده‌ی پروفایل کاربران و شروع مکالمه با آن‌ها نیز وجود دارد؛ به علاوه سیستم هوشمند پیشنهادی برنامه نیز به شما اشخاص مختلفی را پیشنهاد می‌کند و یا اگر با فرد خاصی مشکل دارید می‌توانید وی را در لیست سیاه خود قرار دهید. این برنامه نیاز به هیچ‌گونه ثبت‌نامی ندارد و به طور مستقیم از حساب کاربری اینستاگرام شما استفاده می‌کند.

InstaRepost

این 6 اپلیکیشن، تجربه بهتری از اینستاگرام برای شما ایجاد خواهند کرد

یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌هایی که در زمینه‌ی پست دوباره‌ی حساب‌های کاربری وجود دارد InstaRepost است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن پست‌های دیگران را در پروفایل خود قرار دهید. این برنامه دارای امنیت بسیار بالایی بوده و اطلاعات شما را در هیچ شبکه‌ی اجتماعی دیگری منتشر نمی‌کند. جالب است بدانید که این برنامه از همان پروتکل امنیتی بهره می‌برد که برنامه‌ی اینستاگرام در حال حاظر از آن استفاده می‌کند. شما با این برنامه نه‌تنها می‌توانید پست‌های دیگران را در پروفایل خود قرار دهید بلکه می‌توانید پست‌های خود نیز برای کاربرانی که از اینستاگرام استفاده نمی‌کنند هم به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال