۶۰ دقیقه زمان برای کاربران توییتر بلو در ویرایش توییت ها

توییتر در حالی دکمه ویرایش را برای این پلتفرم فعال می کند که تنها کاربران توییتر بلو امکان استفاده از آن را خواهند داشت. تاکنون زمان سی دقیقه ای برای ویرایش توییت ها وجود داشت اما اکنون این زمان به ۶۰ دقیقه افزایش یافته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افزایش زمان […]

توییتر در حالی دکمه ویرایش را برای این پلتفرم فعال می کند که تنها کاربران توییتر بلو امکان استفاده از آن را خواهند داشت. تاکنون زمان سی دقیقه ای برای ویرایش توییت ها وجود داشت اما اکنون این زمان به ۶۰ دقیقه افزایش یافته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افزایش زمان ویرایش توییت ها توسط کاربران توییتر بلو طی توییتی در حساب رسمی آن در توییتر اطلاع رسانی شد.

در زمان خریداری توییتر توسط ایلان ماسک قابلیت ویرایش توییت به این پلتفرم اضافه شده بود. با وجود تغییرات زیاد پس از ورود ایلان ماسک این قابلیت همچنان به کار خود ادامه داد. اکنون نیز به عنوان یک ویژگی کاربردی به اعضای توییتر بلو ارائه می شود.

در حال حاضر تنها با خرید سرویس توییتر بلو می‌توان به قابلیت ویرایش در این شبکه اجتماعی دسترسی داشت. برای داشتن تیک آبی باید ماهانه مبلغ ۷.۹۹ دلار پرداخت کرد. البته در حال حاضر ایلان ماسک وظیفه مدیرعاملی توییتر را به شخص دیگری با نام لیندا یاکارینو واگذار کرده است. این فرد پیش از این مسئولیت بخش تبلیغات NBCUniversal را بر عهده داشته و اکنون در توییتر ارتباط این شرکت را با تبلیغ دهندگان محکم تر کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال