جزییات جدیدی از ویندوز 10 برای گوشی‌های هوشمند و دسکتاپ‌ها

هفته‌ای که گذشت برای مایکروسافت هفته‌ی شلوغی بوده است. ابتدا آن ها تاریخ انتشار ویندوز 10 را برای ما مشخص کردند. سپس شایعاتی از همکاری شیائومی و رام مخصوص ویندوز برای دستگاه‌های اندرویدی خبری منتشر شد. حالا هم مایکروسافت حداقل مشخصات سخت افزاری ویندوز 10 را برای اسمارت فون‌ها، تبلت‌ها و دستکاپ‌ها منتشر کرد.

هفته‌ای که گذشت برای مایکروسافت هفته‌ی شلوغی بوده است. ابتدا آن ها تاریخ انتشار ویندوز 10 را برای ما مشخص کردند. سپس شایعاتی از همکاری شیائومی جهت تامین رام مخصوص ویندوز برای دستگاه‌های اندرویدی خبری منتشر شد. حالا هم مایکروسافت حداقل مشخصات سخت افزاری ویندوز 10 را برای اسمارت فون‌ها، تبلت‌ها و دستکاپ‌ها منتشر کرد.

مایکروسافت در کنفرانس خبری خود که در شهر شنزن چین برگزار شد، صفحه نمایش سه تا 7.99 اینچی را برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز مناسب دانست. این سایز با توجه به این که دیگر اسمارت فون‌ها کوچک‌تر از 3 و بزرگ‌تر از 8 اینچ نیستند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

مایکروسافت سیستم مورد نیاز ویندوز 10 برای اسمارت فون‌ها و دسکتاپ‌ها را منتشر کرد

گوشی‌های هوشمند نیز باید برای پرچمدار شدن حداقل رزولوشن 2,560 در 2,048 و رم 4 گیگاباتی را برای خود در نظر بگیرند این در حالیست که گوشی‌های هوشمند پایین رده حداقل رزولوشن 800×400 را به همراه رم 512 مگابایتی نیازمندند.  البته داشتن 4 گیگابایت فضای داخلی یکی از ضروریات گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز می‌باشد.

تبلت‌ها و دستکاپ‌ها نیز از هشت اینچ کار خود را باید شروع کنند. طبیعتا سیستم مورد نیاز برای این نوع دستگاه‌ها از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است و این بیشتر به نیاز کاربران بر می‌گردد. برای مثال، ویندوز 32 بیتی فقط به 16 گیگابایت فضا نیازمند است در حالی که نسخه‌ی 64 بیتی جدیدترین سیستم عامل ویندوز به 20 گیگابایت فضا نیاز دارد. رم مورد نیاز برای این دو نوع نسخه از ویندوز نیز به ترتیب 1 و 2 گیگابایت می‌باشد و داشتن حداقل Directx 9 ضروری می‌باشد.

مایکروسافت سیستم مورد نیاز ویندوز 10 برای اسمارت فون‌ها و دسکتاپ‌ها را منتشر کرد

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال