REDMI K30 به سنسور 64 مگاپیکسلی سونی مجهز است

شیائومی و ردمی بزودی قصد دارند از گوشی هوشمند سطح بالا جدید خود REDMI K30 رونمایی کنند. اسمارتفونی که مشخصات سخت افزاری قابل توجه و طراحی باکیفیتی دارد.  گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، تاکنون شایعات بسیاری درباره ردمی کی 30 شیائومی منتشر شد و حال در گزارش تازه انتشاریافته مشخص شده که شیائومی از […]

شیائومی و ردمی بزودی قصد دارند از گوشی هوشمند سطح بالا جدید خود REDMI K30 رونمایی کنند. اسمارتفونی که مشخصات سخت افزاری قابل توجه و طراحی باکیفیتی دارد.

 گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، تاکنون شایعات بسیاری درباره ردمی کی 30 شیائومی منتشر شد و حال در گزارش تازه انتشاریافته مشخص شده که شیائومی از سنسور 64 مگاپیکسلی ساخت سونی در Redmi K30 بهره خواهد گرفت.

این گوشی هوشمند قرار است در دو مدل 4G و 5G عرضه شود. سنسور 64 مگاپیکسلی در این تلفن هوشمند از نوع IMX686 سونی بوده که براساس بررسی ها، می تواند کیفیت بالایی داشته باشد.

باتوجه به اطلاعات فاش شده از TENAA چین، Redmi K30 دارای دوربین عقب سه گانه 64/20/2 مگاپیکسلی بوده و احتمالا سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد داشت. گذشته از آن باید به باتری 4500 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع، سیستم عامل اندروید 10 کیو، پردازنده اسنپدراگون 765، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند تا چینی ها بزودی و طی رویداد 10 دسامبر خود به معرفی این مدل حرفه ای بپردازند. مشخص نیست در چه بازارهایی به جز چین و هند عرضه می شود.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال